Beginnend TV

• Babske

Hoi allemaal

Ik zoek eigenlijk iemand in de buurt van Arnhem, die dezelfde passie heeft.

Ik ben zelf begin 30, en wil die lft ook aanhouden, voor mn toekomstige dinnetje ;)

Ik ben lang, slank, en zie er goed verzorgd uit.

Heb al wel iets van lingerie en topjes, maar nog veels te weinig vind ik zelf.

Wat ik ook zoek is hormonen, want ik wil echte borsten gaan kweken, zodat ik een echt vrouwelijk uiterlijk ga krijgen.

En als je nog meer wilt weten, dan mail me maar!

doegggg

knuffff

• Lakboy

Hai Babske,

ik een jonge man uit Apeldoorn wil wel is met je afspreken. Ik zelf ben ook pas begonnen met het dragen van vrouwenkleding. Zo vind ik het mooi om in een te strakke lakbroek gekleed te gaan. Ik heb helaas ook nog niet zoveel kleding en misschien kunnen we dan is al onze vrouwenkleren met elkaar delen. Heb je daar zin in ??

Lakenlatexlover

• Babske

Hoi lakboy

Ik heb zeker interesse, zou je iets meer kunnen zeggen , bijvoorbeeld je lft, hoe je eruit ziet enzo.

En een eventueel email adres zou ook handig kunnen zijn ;)

Liefs en een knuf, Babske

• Me

Ikke ben 30 jaren oud heb een normaal postuur (eerder slank nog) en geen baard of snor. Helemaal verslaafd aan het dragen van lak en latexkleding en dan ook het opgeilen van de ander daarmee door lekker met mijn kontje, die strak afgetekend zit in mijn lakbroek, te draaien voor je. Al met al heb zin om snel is aftespreken dus mail me op voorhetmaximale@hotmail.com

• sander

hi ik ben 30 1m93 90 kg gbbs 18cm ben bi kom uit arnhem en hou van travestie zin in een date? ik kan ontvangen en verplaatsen

• Me

Moet morgen naar school s'avonds kan daarna wel langskomen als je dan zin hebt hoor

• sander

kom je online op msn????

• Babske

dat ben ik vrijwel de hele tijd….

• sander

wat is je msn adres?