sex met vrouw,poppers.

• wendela

Hallo dames en dames.

Ik ben een hitsige op sex beluste knappe slet/@!#$.Ik ga 1 of 2 keer per maand naar de hoeren om mij anaal te laten oprekken.Ik heb onder mijn normale mannen kleren lekker @!#$ kleren aan.Ik ga soms hiervoor na de kapper voor een @!#$ dames kapsel lekker met krullers in mijn haar.ben ik bij mijn hoertje dan kleed ik mij snel om doe make-up op mijn haar goed en ga even snel voor het raam kijken

en het voelt heerlijk om bekeken te worden.Hierna gaan we lekker anaal bezig zijn ik op mijn knieen voor het raam en zij erachter met een @!#$.

Dan snuif ik aan de poppers en gaat zij met haar hele hand naar binnen ik kronkel van genot.en probeer mijn orgasme zo lang mogelijk uit te stellen kost me dan ook gelijk weer 50 euro extra.Ik heb dus ook geen sex met deze vrouw in kwestie.

Maar vindt 200 euro wel veel geld zijn er andere mogelijk heden?

Thuis heb ik een vrouw zitten met wie ik ook graag sex heb alleen kan ik moeilijk bij haar klaarkomen.Wie weet raad ze weet van mijn travestie af maar niet van poppers etc.

Graag reactie dames liefs wen.

• Lakboy

Kijk eindelijk een gelijkgestemde op sexgebied. Ik draag ook graag dames lakkleding en hoge hakken etc. Tevens vind ik poppers wel okay maar heb liever wat s…d bij de sex. Jij ook is proberen met mij in een hotel ??

• tv demi

heb interesse draag graag lieslaarzen met megahakken en gebruik poppers.

vaak cinema bezoek.

demi

• Gekoplaklaarzen

Hai Demi,

waar kom jij vandaan ?? en wil je ook echt daten ??

XXX Patty loves high heels

• Lakboy

Demi TV zou graag is die lieslaarzen van jou willen zien Ben gek op laarzen en strakke kleding. Hoop snel dat je reageert misschien kunnen we dan wat afspreken.