Waar kan ik TV's buiten Amsterdam ontmoeten?

• martin

Ik vind TV's en TS erg interessant. Nu wil ik daarin toch een beetje anoniem blijven, maar woon in Amsterdam in de buurt van de lellebel. Dat is voor mij dus niet echt een discrete plek….

Weet iemand waar ik in de buurt van Amsterdam (of ergens anders in Amsterdam) ook nog in contact kan komen met TV's en TS.

Ik hoop dat iemand een adresje voor me heeft.

Thanx

• Jaqueline tv

Probeer eens Sarita's Transsexuelen, een prima adres met bloedmooie meiden, het is gevestigd in Halfweg, tussen Haarlem en Amsterdam

• martin

Hey Jaqueline,

Is dat een café of iets anders??

grtz

• jaqueline tv

Het gaat om een club. Ik ben door die bloedmooie meiden fantastisch ontgroend. Ze hebben me namelijk de wereld van de travestie laten ontdekken. Ze hebben me voor de grap toen ik daar voor de eerste keer was, opgemaakt en omgekleed als een super sexy vrouw, in sexy lingerie, hoge hakken en opgemaakte lippen en nagels. Een fantastische ervaring. Daarna ben ik er verslaafd aan geraakt om te kleden als vrouw.

Jaqueline

• martin

Dank je Jaqueline.

Ik denk dat ik daar maar eens een kijkje ga nemen…Ken je toevallig ook nog een kroeg waar TV's en TS komen buiten de lellebel….jaqueline tv schreef:

• jaqueline tv

Ik ken helaas geen andere kroegen waar travestieten en transsexuelen komen.

Jaqueline