Ik wil zoveel.........

• Vanessa

Hoi, Ik ben Vanessa dus en voel me binnenin een heel zachtaardige vrouw met als streefdoel er echt vrouwelijk en aantrekkelijk uit te zien en hoop hiermee gelijkgestemden, geinteresseerden en fans te vinden voor iets blijvends……..

Ik zoek iemand: die kleding/schoenen (41) kan missen of voor een prikje wegdoet (heb al wel een hele garderobe maar ben verzot op kledij passen/proberen), verder

iemand die fotos van me maakt, iemand die een eigen zaak heeft voor rollenspellen, bvb secretaresse, dienster in hotel, barvrouw (mag ook echte job zijn!!)

Iemand die kan ontvangen en dat mag zowel een man, tv,ts,tg of een vrouw die het boeiend lijkt, waar ik de hele dag/weekend “Vanessa” mag zijn om samen allerlei dingen te gaan doen.

iemand die me mee uitneemt…..

ook tips zijn welkom om pre-op te beginnen……

Ik kan verplaatsen en je krijgt er uiteraard mijn vriendschap (en liefde?) voor terug.

groetjes Vanessa

• sandra

hallo liefje hier sandra travo 50;

wil je ontvangen tussen 2 en 5 sept;

in de buurt van grave;heb nog watpoetswerk

voor jou en evt enk laarsjes mt 41;

kunnen we samen evt naar een tr avond,

kiss m! sandra

• tv demi

Hoi Sandra ik draag heel graag als tv naaldhakken ben er verslaafd aan heb zelf diverse paren lieslaarzen en pumps, ben onderdanig dus,

demi

• katja

hallo demi wil wel een date;waar kom je vandaan en hoe zie je er verder uit,

en wat zijn je wensen! mail me dit even kiss sandra.

• tv demi

kom uit tilburg, blonde bobline pruik strech jurkje altijd mega hogehakken lieslaarzen / pumps heb maat 41, ben onderdanig, vernedering, poppers,

waar hou jij van,

demi

• Lakjunkie

Ik houd van lak en latex kleding en dan vooral dames lakkleding. Ook houd ik van poppers en meer van dat soort spul bij de sex !! Wie weet kunnen we afspreken

• katja

demie ik vind alles lekker evt naar sex bios\\\\\\\\\\\2

wanneer ku je langskomen voor een lekker weekend!

kiss sandra

• sandra

hallo demi hier met sandra,wil je dit weekend ontmoeten,

vertel waar en wanneer je kunt,ik kan ontvangen voor lekkere spelletjes,!

kiss .sandra.

• Lakjunkie

Misschien kunnen we met zijn drieen afspreken ??

• hogehakken

morgenmiddag ben ik met tv vriendin om 14.00 uur in de EDC in putte tegenover de spar, we laten ons vernederen dragen @!#$ kleding, poppers enz.

tv demi