Crossdresser op zoek in het noorden

• Hendrik

Hallo allemaal.

Wat zou het mooi zijn om of helemaal een mannelijke man te zijn of helemaal een vrouwelijke travestiet.

Ik ben een man, geen macho, zachtaardig, ik voel me geen travestiet maar vindt het dragen van lingery en sexy dameskleding gewoonweg super te gek!

Ik vindt het heerlijk en ook mooi om die kousen/panties, BH's, strings, jarretels, rokjes, blousjes, jurkjes, laarsjes ed te dragen…

Ben ik nu Crossdresser, een man die het gewoon te gek en super heerlijk vindt om mooie en sexy lingery en dameskleding te dragen? Ik draag geen pruik en ik gebruik geen make-up, maar kick enorm op al die heerlijke kleding. Het geeft me een een intens heerlijk gevoel en ik raak er opgewonden van…

Nu zie ik altijd advertenties van mannen op zoek naar een vouw, of een vrouw op zoek naar een man, of een man op zoek naar een echte vrouwelijk travestiet.

Wel ik ben een zachtaardige man die houdt van het dragen van sexy lingery en dameskleding en ik zou zo graag een lieve BI/Homo vriend of vriendin of stel waarvan de man actief BI hebben om deze passie samen te delen, samen deze passie uit te breiden, samen te genieten vanelkaar.

Ik kom uit Friesland, ben slank, 39jaar, nietroker, sportief, hou van vissen, fietsen, zeilen, zwemmen, muziek, leuke films, gezelligheid, romantiek, een wijntje of likeur… en het zou mooi zijn dat jij of eventueel jullie naast mijn passie van sexy dameskleding ook een andere hobby zouden delen zodat er een mooie vriendschap zou kunnen ontstaan

• fransz

Dag Hendrik,

Ik ben een 38 jarige lingerieliefhebber en drager uit Almere, ik heb net als jij dezelfde gevoelens bij het dragen van lingerie….ook rokjes een mooie bloesjes draag ik graag…..ik wil graag eens kennis met je maken om hierover te praten.

Ik hoor graag van je.

Groetjes FranszHendrik schreef:

>

> Hallo allemaal.

> Wat zou het mooi zijn om of helemaal een mannelijke man te

> zijn of helemaal een vrouwelijke travestiet.

> Ik ben een man, geen macho, zachtaardig, ik voel me geen

> travestiet maar vindt het dragen van lingery en sexy

> dameskleding gewoonweg super te gek!

> Ik vindt het heerlijk en ook mooi om die kousen/panties,

> BH's, strings, jarretels, rokjes, blousjes, jurkjes, laarsjes

> ed te dragen…

> Ben ik nu Crossdresser, een man die het gewoon te gek en

> super heerlijk vindt om mooie en sexy lingery en dameskleding

> te dragen? Ik draag geen pruik en ik gebruik geen make-up,

> maar kick enorm op al die heerlijke kleding. Het geeft me een

> een intens heerlijk gevoel en ik raak er opgewonden van…

> Nu zie ik altijd advertenties van mannen op zoek naar een

> vouw, of een vrouw op zoek naar een man, of een man op zoek

> naar een echte vrouwelijk travestiet.

> Wel ik ben een zachtaardige man die houdt van het dragen van

> sexy lingery en dameskleding en ik zou zo graag een lieve

> BI/Homo vriend of vriendin of stel waarvan de man actief BI

> hebben om deze passie samen te delen, samen deze passie uit

> te breiden, samen te genieten vanelkaar.

> Ik kom uit Friesland, ben slank, 39jaar, nietroker, sportief,

> hou van vissen, fietsen, zeilen, zwemmen, muziek, leuke

> films, gezelligheid, romantiek, een wijntje of likeur… en

> het zou mooi zijn dat jij of eventueel jullie naast mijn

> passie van sexy dameskleding ook een andere hobby zouden

> delen zodat er een mooie vriendschap zou kunnen ontstaan

• Sabine

Hallo Fransz,

Leuk dat je dezelfde gevoelens hebt bij het dragen van lingery en leuk dat je ook houdt van het dragen van leuke rokjes en blousjes net zoals ik..

Heb je daarbij net zoals ik heerlijke sexuele verlangens om dit moois met iemand te delen voor vaker dan eens?

• Lakjunkie

Hallo Hendrik,

ik ken dat gevoel helemaal. Ik vind het dragen van vrouwen kleding ook super en om mezelf zo gekleed te zien maakt me opgewonden. Alleen ook ik hoef niet zo nodig een pruik op of opgemaakt te worden. Ik hoop je snel te spreken op msn of het liefst in het echt.

groeten Pat

• john

hallo meiden,ik draag ook graag zwarte netkousen,jarratels e.d.

kom regelmatig in het noorden,wie wil mij eens ontvangen ?

stuur dan ff een mailtje !! johnLakjunkie schreef:

>

> Hallo Hendrik,

>

> ik ken dat gevoel helemaal. Ik vind het dragen van vrouwen

> kleding ook super en om mezelf zo gekleed te zien maakt me

> opgewonden. Alleen ook ik hoef niet zo nodig een pruik op of

> opgemaakt te worden. Ik hoop je snel te spreken op msn of het

> liefst in het echt.

>

> groeten Pat

• TanjaTV

Hoi,

Ik heb dezelfde gevoelens als jij. Ben ook crossdresser zonder make up en pruik. Ben 35, geschoren een geen bbs. Kan niet ontvangen. Woon omg Groningen. mail me maar eens.

• gj

hallo.

ik sluit me graag bij je aan Hendrik maar ook bij de mensen die hebben gereageerd. Ik zoek iemand in de omgeving van Amsterdam waarmee ik deze gevoelens kan delen. Het zou een droom zijn die uikomt! Heel kort…ik ben 39 jr,een blondje en scheer me regelmating, g.b.b.s. Wie oh wie!

• Maxime

Houd jij ook van strakzittende glanzende kleding ??

x Maxime

• TanjaTV

Zeker, daar hou ik van, heb je een voorstel?

• Maxime

Dat je in je meest strakke lak rokje en een strak truitje me gaat showen hoe lekker je bent. Ik ga sowieso gekleed in een te strakke lakbroek. Mag ik je toevoegen op msn anders ?

xxx M.