Dromen van

• Alexandra

Hallo, ik ben Alexandra,

Althans ik heb af en toe enorme zin mijn mannen-outfit te vervangen door sexy dameskleding. Nog niet eens om er echt vrouwelijk uit te zien, maar meer om te genieten van de intenste spanning die dat met zich meebrengt.

Ik heb wel de wens om voor 1 keer eens echt helemaal omgetoverd te worden tot sexy, verleidelijke vrouw, maar alleen voor mezelf, niet om mannen het hoofd op hol te brengen. Datzelfde geldt voor mijn andere, geheime, wens die ik waarschijnlijk wel nooit uit zal durven laten komen. Bij mijn partner kan ik er niet mee terecht en met een ander is het wel heel erg spannend, maar ik denk veel te spannen en daarom beangstigend. Het trekt mij namelijk heel erg om een beetje, niet te dominerend, en in overleg, gedwongen te worden om gekleed als meisje wat rond te lopen of klusjes te doen, zodat ik gezien word. Door mijn fascinatie voor lingerie en zwemkleding zou de ultieme kick dus zijn om dat in ondergoed of bikini te doen.

Helaas voor de zoekenden onder degenen die dit lezen, ook hierbij gaat het alleen om de spanning, niet om erotisch contact.

Maar zoals ik al zeg, waarschijnlijk zal ik nooit durven deze droom ten uitvoer te brengen. Blijft dus alleen over om er over te dromen, en misschien eens met anderen over te praten.

Alexandra.

• petsy

hoi alexandra.

wat fijn dat je dit toch zo openhartig verteld.

ik weet niet waar je vandaan komt, ikzelf kom uit noord limburg als je dat niet te ver vindt, kan ik mischien die droom van jou verwezelijken.

het gaat mij ook niet om de sex, maar om die heerlijke stofjes op je lichaam te voelen.

reageer maar eens, dan kunnen we altijd nog verder zien.

groetjes petsy.

• Alexandra

Petsy,

Dan zit ik dus als Noord-Hollandbewoner zo' n 2 uur rijden bij je vandaan.

Als je het niet erg vindt zou ik eerst wel meer over je willen weten, als je ook geinteresseerd bent in mijn verhaal stuur me dan een mailtje.

Alexandra

• carlijn

Hoi,

Zoal jullie dit zeggen zit het al jaren in mijn bloed om als meisje in vrouwenkleren te lopen. Doe dit ook af en toe me als meisje kleden en voel me daar vrij bij stom he?

Heb er ook geen sexuele gevoelens bij.

Maar durf het niet openbaar te vertonen al hoewel ik het wel zal willen

Wil wel met julie in contact komen woon in brabant.

groetjes en mail eens,

Carlijn

• Corie p

Hoi petsy

Ik ben blij om lezen dat jij dit zo ervaart, ik heb namelijk hetzelfde gevoel, vind het ook fijn om kleding te dragen. Zelf kom ik ook uit Noord-Limburg misschien kunnnen we wat info uitwisselen of zo

Groetjes C.

• petsy

hoi corie en carlijn

ik wil jullie best een keer ontmoeten

mail maar eens naar petsy@checkjemail.nl