waar in amsterdam?

• Selena

Hoi iedereen,

Ik ben de komende weken in amsterdam en wil daar als travestiet eens een paar keer leuk uitgaan. Ik zoek dan ook cafe's / clubs of andere plaatsen waar veel travestieten komen. Ook adressen van spannende zaken (mogen ook sekxclubs of cinema's zijn) zijn prima, als het maar spannend is. Het liefst zaken die door de week ook open zijn.

Toedels!

Selena

• john

hallo selana,

a.s.donderdagmiddag is er bij sexbios marilyn in hilversum weer @!#$ travomiddag,vanaf 13 uur,kom je ook ? larenseweg achter n.s. station !

• Thomas

Hoi Selena,

Er is een lekkere sexbios in Amsterdam, wellicht kunnen wij samen gaan en enige lekkere momenten beleven, laat maar even weten

Thomas

• Miss Teddy

www.lellebel.nl

Kben niet de grootste Amsterdamfan. Ik ben erachter gekomen dat Amsterdam nogal trava-onvriendelijk is voor niet-supersterren. De meeste T's die ik ken, zetten er geen voet. Bij de Lellebel heb je alleen een kleine oase van Amsterdamse tolerantie en openmindedness: je mag daar wel gewoon jezelf zijn.

Heb je ook aleens gedacht aan travagelegenheden en -evenementen buiten amsterdam? Ik denk dat je daar -tenzij je transgender Barbie bent- een stuk minder zeurende nichten over je heen krijgt.

Mocht jij nou een andere tent vinden die wel de moeite waard is: LET ME KNOW! PROVE ME WRONG!

Dikke Teddy van kusje!