CD/TV

• Hendrik

Hallo, ik heb een grote passie voor sexy meisjes/dameskleding en lingery en nu zou ik zo graag een “strenge” maar toch ook lieve tedere vriend(in) willen die mij leert een gehoorzaam meisje te zijn om samen te genieten van TV, elkaar en tedere sex

• willem

hoi Hendrik

ik zou je echt graag willen ontmoeten maar kun je niet eens op focus chat komen kunnen we eerst elkaar eens beter leren kennen zou zzer @!#$ zijn .

Ik wacht op je antwoord.

XXXXXjes-willem

• Hendrik

Hoi Willem,

Hoe graag ik ook naar die focus chat zou willen dat gaat niet vanaf mijn werk, ik heb geen computer thuis.

XXX-jes

• Hendrik

Nog eventjes hallo.

Waarom nodig je me niet gewoon uit dat is toch veel simpeler en directer dan eerst hele lange chat sessies.

Je weet wat jij wilt en ik weet wat ik zou willen, lijkt me allemaal vrij duidelijk.

XXX-jes

• willem

Hoi Hendrik

Sorry je hebt helemaal gelijk maar er zijn zoveel fakers op dit gebied en ik wil het graag discreet houden.

waar en wanneer wil je afspreken.

xxxjes willem

• Hendrik

Je hebt helemaal gelijk wat fakers betrefd. Die heb ik helaas al aan den lijfe ondervonden en daarom ben ikzelf al helemaal voorzichtig vooral als alles zo langdradig begint te worden.

Ik in elk geval ben geen faker, ik ben serieus op zoek naar een lieve vriend voor vriendschap, gezelligheid en meer

Waar en wanneer?

Eigenlijks hoop ik dat je zou kunnen ontvangen, omdat ik op kamers woon, maar hier wringt vast al de schoen is het niet?

XXX-jes

Hendrik

• willem

hoi

Ik zou graag eens bij je op bezoek gaan om verder kennis te maken.

Als je kan ontvangen zou dat perfect zijn.

Zie uit naar je antwoord.

willem

• patsy

hoi hendrik

waar kom je vandaan

ik kan event ontvangen op de zaak

• Hendrik

Beste Willem,

Zoals gezegd woon ik op kamers bij mensen waar ik niet ongestoord mijn gang kan gaan, daarom zoek ik juist een vriend bij wie dit wel kan.

Groeten,

Hendrik

• Hendrik

Beste Willem,

Laat me AUB weten of je kunt ontvangen, zo niet dan denk ik niet dat het wat wordt

Hendrik