dames lakkleding

• Max

Hallo,

sinds kort heb ik ontdekt dat ik zeer opgewonden raak als ik me in de lak en satijnen broeken van mijn exvriendin kleed. Ik weet zelf niet hoe dat zo komt en dat maakt ook wel weer onzeker. Is er iemand die dat herkent of ook heeft ??

laklover M.

• christine

En of ik dat herken!!!

Ik loop al zo'n 17-18 jaar met lakkleding rond, liefst vrouwelijke kleding.

Hoe hoeriger (kinkyer) des te beter.

Ik zou er uren over kunnen mailen, maar ik heb helaas niet zoveel tijd op dit moment.

Je zou me privé kunnen mailen, en dan hebben we het er wel over, als je wilt.

Ik noem mezelf op het net ook ‘laksletje’, ‘glimboy’, en Çhristine', als ik me in mijn vrouwelijke element voel.

Ik sta ook op diverse sites (Guitig.nl, Gay.nl, Gayforum.nl en Gaydatingbox.nl).

Geniet ervan, en vooral van jezelf!

Groetjes,

Christine

• ChantalTV

Hi,

Ik ben ook helemaal gek op lak kleding.

Ik draag het uiteraard als TV, maar ook gewoon als man, op straat.

Broek, ondergoed, blouse, shirt, laarzen, naaldhakken, enz…..

Ben ook al jaren er mee bezig.

Is denk ik 1 van de belangrijkste dingen in m'n leven.

Mail gerust eens.

• Christine

Hoi, wil iemand van jullie dames misschien met elkaar eens een keer wat afspreken, om ergens een keer te gaan stappen, of zo?

Ik zou het wel leuk (en erotisch) vinden om met andere lakzusters een keer samen te zijn…

Wie van jullie lijkt dat wat?

XXXjes,

Christine

• Lakjunkie

Hallo lekkere laklover,

ja ik vind het ook heerlijk om in mijn strak zittende lakbroek rond te lopen !! Helemaal als ik weet dat iemand naar me zit te kijken. Wil jij misschien is met mij chatten op msn en dan lekker over onze lak en latex verslaving te praten ??

groeten van Maximum Lak Lover.

• maujflrs

Hallo LakLover

Ik ben ook zo iemand die zich zo goed kan voelen in het srelen van de lakmantel.

Groeten maujflrs