Mijn advies?
Gewoon doen!
Dat mensen t niet altijd zullen waarderen, is een feit. Afhankelijk van hoe jij je die dag opstelt (vriendelijk of arro/vals) zullen mensen die t in eerste instantie niet waardeerden op den duur meestal -in mijn ervaring- opzouten of bijdraaien.
Blijf op plekken waar mensen komen en dan durf ik je bijna te garanderen dat dat pak slaag je nooooooooit overkomt. Ik doe dit nu bijna veertien jaar op allerhande manieren in t openbaar (tot aan topless in string alleen over het industrieterrein van Antwerpen toe !!!!!!) en ik heb nog nooit een ‘pak slaag’ of zelfs maar een tik gehad. En zelfs wanneer mensen dat wel zouden willen, dan nog kunnen ze zich voorstellen wat justitia daarover te vertellen heeft en durven ze dus niet.
Maw, u got nothing to worry!
Doe je ding, houd rekening met de medemens (ga dus niet liggen masturberen, krijsnichten, ruziezoeken of vals/arrogant socializen met de mensen om je heen, maar gedraag zoals een mens zich behoort te gedragen en dan zullen de reacties je nog meevallen ook. Neem een paar vrienden mee voor de momenten dat je wel in de zeik gezet wordt (das makkelijker te hebben als je onder vrienden bent) en leg Silicone Valley maar te drogen in de zon!
Succes toegewenst door Teddy!