hoi ik ben willem 31 jaar en zoek @!#$ tv om spannende en @!#$ dingen mee te doen.
als het klikt graag voor vaker en kom je ook nog uit het noorden van het land zou heel mooi zijn.
groetjes willem
Hallo Willem,
Ik ben liefhebber van travestie en zoek een eerlijke lieve actieve vriend voor niet alleen vriendschap maar zeker ook heel veel meer.
Ik ben 39, 180cm en slank en ik kom uit Friesland.
Hoor ik van je?
XXX Ciskawillem schreef:
>
> hoi ik ben willem 31 jaar en zoek @!#$ tv om spannende en
> @!#$ dingen mee te doen.
> als het klikt graag voor vaker en kom je ook nog uit het
> noorden van het land zou heel mooi zijn.
>
> groetjes willem
Hoi Willem,
Leuk dat je misschien interresse hebt.
Wat zou je wilen weten?
Mijn naam is eigenlijks Hendrik, ik ben 39jaar, 180cm, 74kg, slank, ik ben jongensachtig en zou graag een meisje zijn.
Ik woon in Lemmer op kamers en zoek op korte termijn iets anders waar ik wat vrijer ben in doen en laten
ik hou van mooie sexy lingery en meisjes/dameskleding zoals korte rokjes, jurkjes, laarsjes met hoge hakken enz.
Ik moet wel zeggen dat ik nog niet zoveel mooie kleding heb maar ben er mee bezig mijn garderobe uit te breiden.
Sexueel ben ik wat verlegen en misschien wat onderdanig, ik heb eigenlijks nog niet echt ervaring met mannen maar hoop hier gauw verandering in te brengen.
Ik hou niet van extreme zaken maar meer van tederheid.
Ik zou graag een actieve top man ontmoeten voor vriendschap, gezelligheid, spel en erotiek, een man die me leert een meisje/vrouw voor hem te zijn, die me leert hoe ik hem heerlijk kan pijpen en die me graag vaak neemt.
Wil je nog meer weten hoor ik dat graag en wie weet…
XXX-jes Ciska
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?