Geforceerd als meisje of vrouw door het leven ?

• Matthea

Hallo t-meiden,

Als t-girl chat ik tegenwoordig regelmatig met andere t-girls in de chatbox van URNotAlone. Wat mij daar opvalt is dat er vrij vaak t-girls in de chatbox aanwezig zijn die ( al dan niet geforceerd) door hun moeder als meisje gekleed worden. Sommigen leven zelfs al vanaf vrij jonge leeftijd full time als meisje. Ook zijn er vaak mannen die door hun echtgenotes gedwongen worden zich als vrouw te kleden, of ook full time als vrouw door het leven gaan. Sommigen krijgen zelfs “vitaminepillen” voorgeschoteld, maar dat blijken dan natuurlijk hormonen te zijn zodat er na verloop van tijd ook borsten groeien, en het lichaam ook vrouwelijke contouren krijgt. Ik heb ook verschillende sites voor t-girls in Nederland bezocht, maar dit fenomeen ben ik in ons land nog niet tegengekomen. Ik moet zeggen dat ik hierdoor eigenlijk heel gefascineerd word. Zijn er in Nederland wellicht ook zulke meisjes of vrouwen ? En als jullie dan ook een aansluiting hebben bij Yahoo Messenger, zouden jullie dan eens met mij willen chatten. Ik ben namelijk reuze nieuwsgierig. Mijn Yahoo-id is mattheats.

Groetjes,

Matthea

• Zohra

Ik heb ooit ook eens met zo iemand gechat, die vertelde me een verhaal van een dominante moeder die vond dat hij als meisje moest leven en zelfs ook zo naar school moest gaan! Toen ze van hem zwanger was wilde ze zo graag dat hij een meisje zou worden dat ze nu hem dwong als meisje te leven! Nu was ‘zij’ al rond de dertig en inmiddels zo gewend aan het leven als vrouw dat ze niet anders meer zou willen of kunnen!

Dit zijn GEEN ECHTE transsexuelen maar eerder mensen die vanuit ene gestoorde situatie komen vindt ik hoor!

Groetjes,

Zohra