Hoi Allemaal,
Het kan toch niet dat ik bij jullie hoor? Bijna alles wat ik over en van jullie lees is niet op mij van toepassing. En dus kan ik nooit een echte travestiet zijn. Nee, waarschijnlijk ben ik gewoon een beetje gestoord.
Je vraagt je af waarom? Lees maar verder….
Een warme zomeravond of zomernacht. Het is stil en aardedonker in het bos. Geen beweging of geluid behalve het geritsel van de wind door de bladeren. En dan…. op dat pad beweegt iets. Probeer eens wat meer te zien.. het is een mens, een meisje. En ze draagt alleen een beha, een string, stay-up kousen en schoenen. Ze wandelt door het donkere bos in haar ondergoed.
Een andere zomeravond. Een man zit aan de kant van het water wat te lezen. Het wordt later en de andere zon- en waterliefhebbers gaan stuk voor stuk terug naar huis. Tot hij alleen overblijft aan de plas. Hij rommelt wat in de tas die hij bij zich heeft, haalt er iets uit. Trekt zijn korte broek uit en de zwembroek die hij blijkbaar uit zijn tas gehaald heeft aan. Hij trekt zijn shirt uit en schuift nog wat dichter naar de waterkant. Hij rommelt nog wat in zijn tas, kijkt omzichtig om zich heen of er echt niemand meer is, en haalt er nog iets uit. Schichtig en snel trekt hij ook dat aan, het is het bovenstukje van een bikini, en als hij het water in glijdt blijkt de zwembroek ook niets anders te zijn dan een bikinibroekje.
Natuurlijk heeft iedereen al lang begrepen dat zowel het meisje in het bos als de man aan de waterkant niemand meer of minder is dan ik zelf. Af en toe krijg ik de onbedwingbare drang om zulke gekke dingen te doen. Er is natuurlijk nog meer, dit zijn slechts een paar voorbeelden. Dingen die me vaak enorm opwinden. En net zo snel als die drang me bekruipt verdwijnt hij een paar uur later weer. Om soms de volgende dag, maar soms ook pas weken of maanden later weer op te komen. Blij ben ik er in ieder geval niet mee, het is heel beangstigend om je in je eentje in zo' n situatie te bevinden, als je de drang niet meer kon weerstaan. Waarbij mijn grootste angst is om betrapt te worden.
Nu heb ik ook wel avonden thuis voor de tv doorgebracht gekleed in een rokje en een topje, maar het zijn juist die uitwassen die me het meest aantrekken. Ik vind dit gevoel eigenlijk niet echt terug op prikborden en forums, en denk daarom ook dat het niet onder travestie thuis hoort. Ik wil jullie daarom ook vragen of er nog andere mensen zijn die dergelijke gevoelens hebben. Ik hoop dan ook op veel reacties.
Gracielle