tv zoekt dringend kontakt

• nicolelatex

Hallo allemaal,

Ik ben een 48 jarige travisties en zoekt dringend kontakt met andere tv-s in de omgeving zuid- en midden limburg. Liefst jonger maar met dezelfde interesse in hoge hakken, lak/leer en samen leuke uurtjes beleven.

• Roger

Hoi ik kom ook uit Zuid Limburg en ben op zoek naar een trava om samen leuke dingen te doen

• christine

Hoi, ik ben een (TV) lak- en rubberslet uit Venlo, en zou graag willen reageren.

Mijn profiel vind je bij ‘lakslet’ op “Gaydatingbox.nl”, en Shinyboy/laksletje/Chriastian op "Guitig.nl.

Lijkt jou dat wat, en zo ja: heb je dan een voorstel?

XXXjes Christine

• patsy

hoi nicolelatex

ik ben 43 jaar woon in de omgeving van venlo, en ben ook op zoek naar contact met lotgenoten.

tot nu toe ben ik alleen naar t&t party's geweest wat ik wel leuk vindt, maar er gebeurd steeds hetzelvde.

ik zou wel eens een keer bij iemand thuis willen komen, en wie weet wat er allemaal van komt.

• jawwy

hallo ik kom ook uit uit venlo ben 28 jaar en loop ook graag op hoge hakken!!

laat maar wat weten

• laktravo

ik ond travo in lak en latex zoek een afspraak om ??????

• HAREM der TSC

kijk eerst nu eens naar de datums voordat je reageerd -

een oproep van 17 april 2008 nu gaan beantwoorden is ……………………………. geen wonder dat je geen antwoord zal krijgen

• tvpatrice

hoi jij komt van venlo ik uit omg venray patricia@live.nl

• hayt

ik ook ben ik op zoek naar tv voor leuk avontuure ,contact me

• svenala

hej

Ben een 21 jarige beginnende trav die er enorm op geilt van lak,latex en highheels…

Heb er de wildste fantasies over en wil ze ook een keer beleven.

Graag een reactie via e-mail. liefs

smeister15@hotmail.com