hulp bij female mask

• linda

Hallo,ik ben een travestiet die op het net weleens een travestiet ziet met een latex mask.Kan iemand vertellen waar ik in Nederland er een kan kopen of als er iemand is die mij kan helpen om zo'n mask te krijgen.Ik zou er dolgraag een willen hebben.

Groetjes Linda.

• laktravo

hoi in a;dam zit een winkel die maakt en verkoopt alles wat je nodig hebt in lak leer en latex en die winkel heet demask op de zeedyk groetjes en sucses.

• miriam

Hallo,

Ik heb zo´n female mask althans wat bedoel je met female mask. Die maskers

zoals op: maskon.com. Ik wil wel ervaringen uitwisselen geef maar je email adres

• linda

Hallo,ik heb je berichtje ontvangen en ja ik bedoel inderddan zo'n masker ,ik ben zelf al een tijdje op zoek in Nederland om zo'n masker te kopen wat helaas nog niet gelukt is.

Ik heb inderdaad op buitenlandse site's wel zulke maskers gezien maar die kan door het ontbreken van een creditcard niet kopen.

Ik heb zelf nog geen ervaring met zo'n masker maar ik kleed mij zelf wel graag in sexy dameskleding en aangezien ik geen vrouwelijk gezicht heb hoop ik dat een masker met pruik het iets beter maakt.

Ik hoop dat je me kan vertellen waar ik eventuel wel zo'n masker kopen kan?

Alvast bedankt en groetjes Linda.

• miriam

Ik heb zelf zo´n masker waar ik van af wil. Hij is in zeer goede status. Het betreft precies zo´n masker wat jij wil. Als je je email adres niet verstopt op deze site.

Neem ik contact met je op. Kan je ik wa foto´s sturen. Misschien wil je het masker wel overnemen.

Het masker is volledig. Achterkant zit een rits. materiaal latex foam.

Geef dus ff je email dan kunnen we wat bespreken.

• linda

Hallo,als je wilt mag je wel wat foto's mailen en zeggen wat je eventueel voor bedrag in gedachten had.

Met vr.groet Lindamiriam schreef:

>

> Ik heb zelf zo´n masker waar ik van af wil. Hij is in zeer

> goede status. Het betreft precies zo´n masker wat jij wil.

> Als je je email adres niet verstopt op deze site.

> Neem ik contact met je op. Kan je ik wa foto´s sturen.

> Misschien wil je het masker wel overnemen.

>

> Het masker is volledig. Achterkant zit een rits. materiaal

> latex foam.

>

> Geef dus ff je email dan kunnen we wat bespreken.

• simone

Wil je mij ook details sturen. Heb ook wel interesse. En waar heb je dat masker dan gekocht?

• annabelle

Hallo Linda.

Ik zal je vraag beantwoorden, op het volgend adres kan je een masker bestellen.

www.wateengezicht.nl.

Ik heb hem daar ook gekocht en vind het leuk om te dragen, geen make up, em gelijk klaar.

Laat mmar horen als het gelukt is,

Vr.Gr. annabelle