Verlangens

• Ciska

Hallo,

Ik ben een man van 39jaar ik kick enorm op mooie rokjes, jurkjes, lingery en hooggehakte laarsjes.

Ik vind dat een man net zoals een vrouw dergelijke kleding zou moeten kunnen en mogen dragen, maar helaas… dit blijkt niet zomaar te kunnen en helaas heb ik die mogelijkheid ook niet.

Nu zoek ik een lieve vriend of vriendin om samen weekenden door te brengen.

Ik wil zo graag me kunnen en moeten kleden in heerlijke lingery en leuke korte rokjes of jurkjes

Jij een man en liefhebber van TV of CD, je bent lief actief en teder, romantisch en je houdt van gezelligheid en diepgaande erotiek.

Of jij lieve TV of CD samen genieten van elkaar.

Of misschien jullie?

Ik zoek geen avontuurtje, maar een leuke serieuze vriendschap waarin gewoon veel mogelijk is ook op intiem vlak, eventueel ook inwonen

Ik kom uit Friesland nabij Heerenveen

In spanning wacht ik af

• fransz

Dag Ciska,

Ik lees je verhaal en herken er veel in, ik ben een 38 jarige liefhebber en drager van lingerie en doe ook regelmatig een rokje met een mooie blouse aan. Ik voel me zeker geen travestiet en ook geen echte crossdresser, maar meer een man die het fijn vindt om lingerie en rokjes te dragen. Ik draag al erg lang lingerie en weet eigenlijk niet echt meer hoe het zo gekomen is. Je verhaal over de trainer van korfbal klonk erg erotisch, kreeg het in ieder geval warm en mijn hart bonkte, ik herken het. Om meteen met de deur in huis te vallen, ik heb helaas niet de mogelijkheid om jouw wens uit te laten komen, ik ben getrouwd. Mijn vrouw weet dat ik lingerie draag, maar kent mijn “andere” gevoelens niet. Wel zou ik graag wat vaker met je willen praten eventueel zelfs willen bezoeken.

Graag hoor ik van je.

Groet van Fransz.Ciska schreef:

>

> Hallo,

> Ik ben een man van 39jaar ik kick enorm op mooie rokjes,

> jurkjes, lingery en hooggehakte laarsjes.

> Ik vind dat een man net zoals een vrouw dergelijke kleding

> zou moeten kunnen en mogen dragen, maar helaas… dit blijkt

> niet zomaar te kunnen en helaas heb ik die mogelijkheid ook

> niet.

> Nu zoek ik een lieve vriend of vriendin om samen weekenden

> door te brengen.

> Ik wil zo graag me kunnen en moeten kleden in heerlijke

> lingery en leuke korte rokjes of jurkjes

> Jij een man en liefhebber van TV of CD, je bent lief actief

> en teder, romantisch en je houdt van gezelligheid en

> diepgaande erotiek.

> Of jij lieve TV of CD samen genieten van elkaar.

> Of misschien jullie?

> Ik zoek geen avontuurtje, maar een leuke serieuze vriendschap

> waarin gewoon veel mogelijk is ook op intiem vlak, eventueel

> ook inwonen

> Ik kom uit Friesland nabij Heerenveen

>

> In spanning wacht ik af

• Mariska

Hoi Ciska en Fransz,

Een groot deel van jullie gevoelens herken ik ook bij mezelf. Dat wil dus zeggen tot aan het gedeelte waarop het erotisch wordt, ben, begin 40, 100% hetero en samenwonend, en dus is dat gedeelte gereserveerd voor mijn vriendin. Vandaar dat ook ik niet in staat zal zijn om verlangens van die aard te beantwoorden.

Maar ook ik heb al sinds ik me kan herinneren een lekker opwindend gevoel als ik lingerie, badkleding, panty' s of korte rokjes aantrek. Ik heb er inmiddels al een paar jaar niets meer mee gedaan, maar de wens om me als meisje kleden en de fantasieen die ik als meisje zou willen beleven achtervolgen me nog steeds.

Fantasieen die ik naar alle waarschijnlijkheid nooit zal uitvoeren, omdat ik ze als het puntje bij het paaltje komt toch niet durf.

Maar ik raak wel opgewonden van de gedachten aan:

Aan het strand zwemmen en sporten in bikini

De hele nacht dansen in een kort rokje

En niet in het minst en mijn grootste fantasie: Een dag fotomodel spelen voor een lingeriereportage op een mooie locatie misschien zelfs wel ergens buiten, daarvoor mooi opgemaakt worden en alle verdere toeters en bellen die daarbij horen.

Maar zoals al gezegd, het zal er wel nooit van komen.

Groetjes van Mariska

• Corrie

Hoi Mariska

Ik heb er een tijdje over gedaan om te bedenken hoe ik zal reageren op jouw verhaal.Ik zit er zo'n beetje hetzelfde voor als jij,ben 41 getrouwd nog wel en heb 2 kinderen ook nog. Ik liep ook al een tijdje rond met die gevoelens en dat verlangen.

Maar ja mijn vrouw is een stuk kleiner en haar kleding past niet zo goed (in het geheim), wel heb ik eens voorgestled hoe het zou zijn om vrouwenkleding te dragen en ze wilde er voor een keer wel aan mee werken maar dat was het dan. Bovendien moet datgene wat je draagt ook weer terug opdezelfde plek en opde zelfde manier als voor heen. Ik heb de stoute schoenen aangetrokken en heb toen zelf maar een rok voor mij gekocht en nog een panty erbij. mijn vrouw weet dit en ik mag het dan ook dragen als zij er maar geen last van heeft. op een vrije middag heb ik met behulp van een camera toeb zelf foto gemaakt. Dat was kicken.

Hopelijk heb je aan mijn verhaal iets.

Groetjes Corrie

• Nienke

Hoi Ciska,

Jouw oproep sprak mij erg aan. Ik ben een slanke vrouwelijke tv. van 32 jaar met een zacht karakter. Ik hoop wat van je te vernemen.

Groetjes Nienke

• Hendrik

Hallo Nienke,

Heb je berichtje gemist, Waar woon je?

Ciska