Hey k' ben een leuke travestiet van 30 jaar. Ik val zowel op vrouwen alsop mannen, maar ga uit m'n dakje bij stellen. Ik ben een bi-sexueel en zoek stellen die leuke, opwindende en uitdagende dingen doen. Stuur een leuk voorstel met foto en ik reply. Ik zoek in 1e instantie een sexdate, ben voor veel in hou o.a van pijpen, beffen en anaal genomen te worden! ook transseksuelen zijn welkom. Ik kick op lingerie, high heels en me lekker op te maken.(het vrouw zijn) Maar er zijn ook dingen waar ik niet van houd, Hetero's die bij gebrek aan beter reageren, mensen die niet in hun profiel hebben staan wat ze willen. Openingen als, HOI, Waar woon je, Ik wil je @!#$. Daar reageer ik niet op, ook niet op : Ben je @!#$ en Wat heb je aan. IK CAM NIET!! en heb ook geen MSN. Ik heb wel mail en ik ben hier om te kijken of ik een sexdate kan vinden. Verder ontvang bijna nooit, maar bezoek of spreek ik ergens af. XXXX XGirl P.s. heb ook een eigen website www.xgirl.nl.nu maar deze is nog niet af hoor!!!

Tevens ben ik opzoek naar een fotograaf die mooie foto's maakt voor op m'n website!