2 travestie onvangen

• xuan

2 travestie onvangen thuis op een mooie ingerichte zolder , met sling en kruis . ondere het genot van een drankje .

Ze vragen wel om een bijdrage

mail voor een afspraak

• cappietv

hoi lievertjes laat eens horen hoe en waar en wat het kost .

stuur me ook wat of een foto

ik zelf ben eeb travestie uit brabant

,uit de buurt van breda

ik zelf wil hard diep ruw goed door geneukt worden ,totale onderdanig heid

niets intebrengen

dwang veel sperma en dwang tot pijpen

ook hou ik van bondage en soft sm

ik mag niets inbrengen wel totale verkrachting

wil je dat met me doen groetjes cappie tvxuan schreef:

>

> 2 travestie onvangen thuis op een mooie ingerichte zolder ,

> met sling en kruis . ondere het genot van een drankje .

> Ze vragen wel om een bijdrage

> mail voor een afspraak

• coos

ja ook travo maar wil graag een keer als man verwend worden door jullie ik ben 37 en lang 2.03 mtr 105 kg gbbs blauwe ogen en rood kort haar, ja een echte roooie lekker hoor en geschoren natuurlijk ben voor alles in behalve pp. ik zou graag van jullie horen en de vergoeding geen probleem natuurlijk

groeten coos

• liset

hoi, ik zou graag als travestiet bij jullie op bezoek komen.

Beschrijf jezelf eens en wat de mogelijkheden zijn??En welke bijdrage jullie verlangen.

Ontvangen jullie ook overdag ??

gaarne reactie.

LISET.

• Karin

Vraagje,

Ik heet Karin en woon zelf nog thuis en wil wel eens door 2 Travestieten verwend worden. Alleen heb ik nog geen kleding ter beschikking voor me eigen. Misschien een leuk en @!#$ idee dat jullie mij eerst gaan transformeren samen en dat jullie mij dan dingen laten doen, waar jullie zin in hebben. Alles is bespreekbaar, Niets moet, alles mag zeg ik altijd. Als ik ben verkleed zijn jullie 2 de gene die de touwtjes in handen hebben en zijn voor mij 2 leraressen die mij alles aan leren. Zelf ben ik nog maagd en ben voor veel dingen in. Hopelijk hoor ik gauw wat van jullie meiden.

Geille Groetjes van Karin ;)