Wie weet..

• Mariska

Hoi allemaal,

Al sinds mijn jeugd heb ik af en toe de behoefte om vrouwen/meisjeskleren aan te trekken. Nu heb ik er al 2 jaar niets mee gedaan. Voel me dan ook niet echt TV, meer een fetishist. De laatste tijd echter krijg ik echter weer steeds meer de behoefte om af en toe een meisje te worden. Niet dat ik daar erg ver in ga, pruiken en make-up hoeven van mij niet, net als allerlei kunstattributen, het gaat me gewoon om het gevoel van de vrouwelijke kleding, maar blijf nog steeds een man in meisjeskleren. Helaas echter kan ik dit thuis niet doen. Mijn vriendin laat me er weliswaar vrij in, maar wil er liever niet mee geconfronteerd worden, en al helemaal de kinderen niet. Daarom is het ook niet eenvoudig om thuis een garderobe op te slaan.

Wie weet hoe en waar ik dan wel er iets mee kan doen?

Zoek daarom contact met mensen die hiermee om kunnen gaan, maar geen verdere bedoelingen hebben.

Mijn stijl is een beetje sexy, het disco-meisjes type, en ik ben gek op bikini's.

Groetjes

Mariska

• Robert

Bodegraven 27-11-04.

Marisca ik heb de gelegenheid om jou onderdak aan te bieden met jou garderobbe kast.

Wie ben ik Robert een ho boy alleen woonend cq levend met een zwak hart voor alles wat met travestie cq trans-sex te maken heb .

Daar bij ga ik met de regel maat met een trava-sletje uit naar stad en bios of naar parking om dat zei het spannend cq @!#$ vind om voor @!#$ te werken .

Niet schrikken ik dwing nieumand iets,maar ik weet als je een maal behebt bent met de materie dan kom je er nooit meer van af.

Mariska kijk maar of je gaat reageren op mijn reactie.?????????

Alles mag bij Robert niets moet.

Marisca als je vraagd waar ik op kik een mokkel hoog op de poten laarzen aan en lang-benig.

Ik hoor je of niet ,ik ben serieëus van mijn kant.

Robert.Mariska schreef:

>

> Hoi allemaal,

> Al sinds mijn jeugd heb ik af en toe de behoefte om

> vrouwen/meisjeskleren aan te trekken. Nu heb ik er al 2 jaar

> niets mee gedaan. Voel me dan ook niet echt TV, meer een

> fetishist. De laatste tijd echter krijg ik echter weer steeds

> meer de behoefte om af en toe een meisje te worden. Niet dat

> ik daar erg ver in ga, pruiken en make-up hoeven van mij

> niet, net als allerlei kunstattributen, het gaat me gewoon om

> het gevoel van de vrouwelijke kleding, maar blijf nog steeds

> een man in meisjeskleren. Helaas echter kan ik dit thuis niet

> doen. Mijn vriendin laat me er weliswaar vrij in, maar wil er

> liever niet mee geconfronteerd worden, en al helemaal de

> kinderen niet. Daarom is het ook niet eenvoudig om thuis een

> garderobe op te slaan.

> Wie weet hoe en waar ik dan wel er iets mee kan doen?

> Zoek daarom contact met mensen die hiermee om kunnen gaan,

> maar geen verdere bedoelingen hebben.

> Mijn stijl is een beetje sexy, het disco-meisjes type, en ik

> ben gek op bikini's.

> Groetjes

> Mariska

• Mariska

Dit soort berichten bedoelde ik dus niet!

• Lola

Hai Mariska,

ik ben Lola, vrouw, en styliste/visagiste met een voorliefde voor travestie. Ik heb in mijn vriendenkring veel homoseksuelen en travestieten, die ik advies geef over styling en make-up. Ik vind het heerlijk om ze zich goed te doen voelen over zichzelf als vrouw.

Bij mij zou je zo terecht kunnen om je kleding te passen, of om samen te shoppen; ik weet precies waar je moet zijn. Ik weet dat discretie van belang is en steun van een positief persoon wonderen doet.

Als je dit aanspreekt, stuur me dan een mailtje. Heb je ondertussen al een oplossing gevonden; veel plezier en succes!

Met vriendelijke groet,

Lola