Hallo,
ik ben een TV en ik kick, sinds ik me kan herinneren, op ouderwets ondergoed uit de jaren 50 en 60. Vooral de “girdles” met 6 of 8 jaretelles, de grote corsage bh's in huidkleur of een andere pasteltint, de donkere ff nylons met hoge boord (danwel met of zonder naad), de open (plateau) hakschoenen (zodat de kousvoet goed zichtbaar is), grote (open) onderbroeken, strakke blousjes, hoge minirokken (tot hoog in de taille of vlak onder de borst met brede schouderband) of strakke een-delige jurkjes met knopen.
Ik wordt er helemaal @!#$ van en ik zit nu in een hoge zwarte girdle met zes jaretelles, hele donkere ff nylons en open plateau-hakschoenen aan, dit te typen (heb ik op een wilde tocht bij elkaar gekocht) maar wil toch een keer helemaal in 50's of 60's stijl gekleed gaan en dan gekke dingen gaan doen; eventueel in de buitenlucht. Wie kan mij hieraan helpen of weet iemand een zaak waar ik dit discreet kan aanschaffen. Wanneer iemand in deze kledingstukken al voorzien is wil ik voorstellen mijn fantasie bij hem/haar bot te vieren. Ik doe bijna alles (geen vergoeding) en hou van pijpen en wil graag misbruikt en vastgebonden worden. Wie helpt mij?
Gr. Ludwina.
Ps: Ik vertel m'n fantasie wel tegen de tijd dat het interessant begint te worden.