kunst nagels hoe

• cappie tv

Ken iemand mij vertellen hoe ik kunstnagels er goed en veilig op kan plakken .

Op plakken , zo dat ik ze er naderhand weer goed en veilig er weer af kan halen .

Ik heb het een tijdje geleden op een travo site gelezen maar weet niet meer waar .

Zo dat ik nog weet, moest je eerst iest op je nagels smeren en dan de lijm en nagels .

Ze zouden vast zitten maar je kon ze wel ergoed af halen .

ken iemand mij die tip geven ,of weet iemandwaar ik dat gelezen hebt.

groetjes cappie tv XXXXXX

• Petra

Ik heb mijn nagels via internet in amerika gekocht: www.talon-sd.com. Dit bedrijf heeft speciale nagel (starter) kits voor mannen (extra brede duim….) Ook hebben ze ook dubbelzijdige plakkers om nagels voor kortere periode te bevestigen.

Groetjes, Petra

• José

Dubbelzijdige plakkers zijn ook te koop bij Het Kruidvat. Niet elke winkel heeft ze in voorraad maar moet ze wel kunnen bestellen. Hier zijn de gegevens:

merk Broadway, Short Time Adhesive Nail Tabs

www.broadwaynails.com barcode op het pakje 3150900116

Neem altijd een pakje mee voor onderweg.

Als de sticker langer is dan je nagel, het uitstekende deel wegknippen.

Als je niet gewend bent om met lange nagels een deur open te doen o.i.d. wil je nog wel eens een nagel losstoten. Maar dat repareer je onderweg dan simpeltjes.

En het is ook fijn om nagels indien in kleur gelakt te bewaren na gebruik. Een nieuwe plakker en in seconden heb je je nagels weer in de juiste kleur.

Voor grote (!) nagels is de selctie soms wat onhandig. Maar ja, wie is standaard?

O ja, weet je dat je kunstnagels niet moet reinigen met aceton houdende remover?

Dat lost de kunstnagel op. Ik gebruik van Het Kruidvat de fles Nail Polish Remover met de rose inhoud. Goed en goedkoop

Barcode 8717333 015343