graag zou ik willen horen van jullie indien een tv met een geamputeerd been
ook belangstelling kan krijgen. ter info mijn rechter been is boven de knie
geamputeerd.
Hey meissie!
Waar je been ophoudt is niet belangrijk.
Wat er als antwoord op je vraag wel toe doet, is van heel andere aard.
Wat wil je met de travestie bereiken, waar doe je het voor? Is het puur voor jezelf, is het (zoals je zelf vermeldde) voor de aandacht op feestjes en bijvoorbeeld Roze Maandag of heb je podiumambities.
Als het puur voor jezelf is: who gives a @!#$ hoeveel benen je hebt? Is het voor de aandacht of zelfs om professionele shows en entertainment te gaan doen, dan zou ik er wel voor zorgen dat je make up goed zit en de looks kloppen: toeschouwers kunnen wreed zijn. Maar als het er verder goed uitziet, dan is een geamputeerd been zeker geen groot opstakel en kan je het in je voordeel laten werken. We zien er allemaal uniek uit en in de professionele drag- en travestiewereld kan je alles in je voordeel laten werken, wist je dat? Denk er maar eens over na en laat je twijfels daarbij eens buitenwege. Hoe zou het publiek werkelijk op een drag of travestiet met een geamputeerd been? Als de verdere looks goed zijn en je bent niet onzeker, garandeer ik je dat iedereen het waardeert!
Van wie krijg je dit advies? Ik ben zelf dragqueen (dus geen travestiet) met een eigen organisatie- en boekingskantoor. Zonder arrogant te willen klinken (wat het wel doet, sorry…) durf ik te zeggen dat ik weet waar ik over @!#$. Believe me, honey: als jij goed in vel zit met je geamputeerde been, you shouldn't let it bother you!
Normaal reageer ik nooit op hulp- of adviesvragen, omdat ik het er te druk voor heb. Als jij hier werkelijk een probleem mee heb, kan ik me voorstellen dat dit het type probleem is wat mensen tot het uiterste onzeker kan maken. Allereerst: get help voor tussen je oren: na een amputatie wordt er meer geamputeerd dan een ledemaat: ook een deel van je zelfverdwijnt. Ik kan me slechts een voorstelling maken van hoe onzeker jij je zou kunnen voelen en hoe onterecht ik die twijfels ook vind: voor JOU is die amputatie een waarheid waarmee je moet (leren) leven!
Als ik je probleem te zwaar inschat en je bent alleen een beetje onzeker, mail me eens. Ik vind het prima om je van advies en persoonlijke raad te dienen. Zeker als je het om de show en aandacht gaat: contact me! Ik ben benieuwd hoe je eruit ziet, zoiets aparts als een travestiet met een geamputeerd been is wat mij betreft een pareltje in het entertainment op mijn feesten. En met mij vast vele andere boekingskantoren! Dat hangt er allemaal vanaf hoe je er verder uitziet, met je been heeft het niks te maken!
En vraag je het alleen omdat je er zelf plezier aan beleeft, is het niet echt voor de aandacht of de show: GEWOON DOEN EN @!#$ AAN DE WERELD HEBBEN! Die wereld heeft namelijk zelf geen idee van goed of fout, je weet zelf het beste wie jij bent en wat goed is voor jou. Wat hebben zij erover te zeggen wat jou gelukkig kan maken? Je hebt het al zwaar zat met belangrijker dingen, zoals het betalen van de huur en de twijfels die ieder mens met zich meedraagt. Helpen ze je daar ook mee dan? Nou dan!
Ik hoop dat je iets uit dit verhaal kan opsteken!
Kusje van de Tedster!
www.missteddy.nl
info@missteddy.nl
———————————————————————————————–
frieda schreef:
>
> graag zou ik willen horen van jullie indien een tv met een
> geamputeerd been
> ook belangstelling kan krijgen. ter info mijn rechter been is
> boven de knie
> geamputeerd.
Hey Chot,
Ik ben het enorm oneens met je!
Ten eerste denk ik niet dat de info hoeveel centimeter boven de knie het been geamputeerd is werkelijk relevant is voor de vraag. Tot hoeveel centimeter mag het wel? Vanaf hoeveel centimeter geef je een negatief advies? Het antwoord is toch hetzelfde. Zelfs als je negatief adviseert, wat doen die centimeters ertoe (dit heb ik vaker getypt hahaha… Geintje)
Belangstelling zal een travestiet met maar een been zeker wel krijgen! Het enige gevaar is dat als de look niet goed bepaald is, het beeld wenkbrouwen zal fronsen. Daar ben ik het mee eens. Begrijp me niet verkeerd, ik adviseer niet om de snor te laten staan, een beetje lipgloss op de kin uitgesmeerd (het zat ooit op de lippen) en wat groen en blauw poeder boven het oog uit te smeren met de duim!
Ik denk allen dat wanneer de make up goed geoefend en met zorg wordt gedaan, de outfit zorgvuldig is samengesteld en er een stijlvolle rolstoel of krukken worden gebruikt (en geen ziekenfondsrommel), het volgens mij iedereen een glimlach geeft. Tuurlijk, je hebt als travestiet altijd te maken met kortzichtige mensen, maar met 2 of 1 been: ik denk dat met 1 been zelfs nog beter uitpakt en zelfs hen een glimlach geeft: een positieve glimlach dus!
En nee, ik heb er ook nooit een gezien. Is dat relevant? Ik heb wel een dragqueen van 1m20 gezien, een van 145kg, een met een hazenlip, een met een beugel, een met een gipsen arm, een achter een rollator, een in een rolstoel en ga zo maar door. Ik denk dat maar 1 been goed kan. Ik denk dat meer richting de drag, maar ook voor een travestiet kan het goed voorkomen.
Toch?
————————————————————–
Chot schreef:
>
> Ik heb nog nooit een tv met een geamputeerd been gezien.
>
> Laat staan dat deze tv belangstelling kan krijgen.
>
> Geef even iets meer info aub; hoeveel centimeter boven de
> knie is het been van de tv geamputeerd?
Ik heb 1-9 met een vrouw (MtV) gesproken. In rolstoel, polio??? 30 kg? met hulp?
En een ander met 2 krukken.Doet er allemaal niets toe.
Je bent wat je bent, met of zonder handicap!
Altijd welkom bij T&T avond bij de Gijs in Amsterdam: www.t-en-t.nl/1.htm. Kijk op de site. Ga er een heen (als man?) ,praat en kijk. En ga dan verder.
Groetjes
JoséMiss Teddy schreef:
>
> Hey Chot,
>
> Ik ben het enorm oneens met je!
>
> Ten eerste denk ik niet dat de info hoeveel centimeter boven
> de knie het been geamputeerd is werkelijk relevant is voor de
> vraag. Tot hoeveel centimeter mag het wel? Vanaf hoeveel
> centimeter geef je een negatief advies? Het antwoord is toch
> hetzelfde. Zelfs als je negatief adviseert, wat doen die
> centimeters ertoe (dit heb ik vaker getypt hahaha… Geintje)
>
> Belangstelling zal een travestiet met maar een been zeker wel
> krijgen! Het enige gevaar is dat als de look niet goed
> bepaald is, het beeld wenkbrouwen zal fronsen. Daar ben ik
> het mee eens. Begrijp me niet verkeerd, ik adviseer niet om
> de snor te laten staan, een beetje lipgloss op de kin
> uitgesmeerd (het zat ooit op de lippen) en wat groen en blauw
> poeder boven het oog uit te smeren met de duim!
> Ik denk allen dat wanneer de make up goed geoefend en met
> zorg wordt gedaan, de outfit zorgvuldig is samengesteld en er
> een stijlvolle rolstoel of krukken worden gebruikt (en geen
> ziekenfondsrommel), het volgens mij iedereen een glimlach
> geeft. Tuurlijk, je hebt als travestiet altijd te maken met
> kortzichtige mensen, maar met 2 of 1 been: ik denk dat met 1
> been zelfs nog beter uitpakt en zelfs hen een glimlach geeft:
> een positieve glimlach dus!
>
> En nee, ik heb er ook nooit een gezien. Is dat relevant? Ik
> heb wel een dragqueen van 1m20 gezien, een van 145kg, een met
> een hazenlip, een met een beugel, een met een gipsen arm, een
> achter een rollator, een in een rolstoel en ga zo maar door.
> Ik denk dat maar 1 been goed kan. Ik denk dat meer richting
> de drag, maar ook voor een travestiet kan het goed voorkomen.
>
> Toch?
>
> ————————————————————–
> Chot schreef:
> >
> > Ik heb nog nooit een tv met een geamputeerd been gezien.
> >
> > Laat staan dat deze tv belangstelling kan krijgen.
> >
> > Geef even iets meer info aub; hoeveel centimeter boven de
> > knie is het been van de tv geamputeerd?
Auteur: José (—.ops.asmr-01.energis-idc.net)
Datum: 02-09-2004 13:53
Ik heb 1-9 met een vrouw (MtV) gesproken. In rolstoel, polio??? 30 kg? met hulp?
En een ander met 2 krukken.Doet er allemaal niets toe.
Je bent wat je bent, met of zonder handicap!
Altijd welkom bij T&T avond bij de Gijs in Amsterdam: www.t-en-t.nl/1.htm. Kijk op de site. Ga er een heen (als man?) ,praat en kijk. En ga dan verder.
Groetjes
José
Oeps.
Ik ben niet zo handig met internet, misschien is dit dubbel geplaatst, sorry
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?