zoek mooie travestiet

• annabelle

Hallo, ik ben een gehuwde man van 49 jaar jong, Slank postuur 189 cm en 78 kg en een onbehaard lichaam. Ik draag zelf ook graag lingerie mijn maatje is 42 maar blijf man.Ik zoek een mooie slanke onbehaarde travestiet beginner is ook goed,

voor vriendschap en sex. Als je een mail stuurt krijg je altijd antwoord met foto van mij. Ik woon in Zaanstad Noord. Groetjes Annabelle.

• Lieke/John

Hoi, Annabelle

Ik zou het leuk vinden om met je verder te mailen, en elkaar nog wat beter te leren kennen, Mijn naam is Lieke, ik kom uit Utrecht, 37 jaar 1.83 cm 95 kg, ik heb nog geen foto maar die komt er wel in de toekomst, Ik ben dus beginnend travestiet, al ben ik er al in mijn hoofd sinds mijn jeugd mee bezig, ik heb in mijn jeugd al van alles uit geprobeerd op travestie gebied, maar ben ook een paar keer betrapt door mijn ouders, heb toen gezegd er mee te willen stoppen, maar dat kan natuurlijk niet het gevoel blijf je altijd houden om in vrouwen kleren te lopen. Ik ga 19 juni voor het eerst naar een T&T avond, en wordt dan eerst getransformeerd, bij Man2woman, ik ga daar eerst met de dames winkelen en kleding kopen, dus dat wordt heel spannend voor mij. Ik ben nog niet geschoren maar dat komt allemaal nog wel. Ik hoop nog wat van je te horen.

Groetjes, Lieke

• siegfried Peeters

ik ben een beginende travestiiet en ik wil een echte worden.

Kunt u me enige tips geven?

• marjantv

hoi,ik kom uit a,dam,51jaar en al jaaaaaaren tv,kom eens langs??annabelle schreef:

>

> Hallo, ik ben een gehuwde man van 49 jaar jong, Slank postuur

> 189 cm en 78 kg en een onbehaard lichaam. Ik draag zelf ook

> graag lingerie mijn maatje is 42 maar blijf man.Ik zoek een

> mooie slanke onbehaarde travestiet beginner is ook goed,

> voor vriendschap en sex. Als je een mail stuurt krijg je

> altijd antwoord met foto van mij. Ik woon in Zaanstad Noord.

> Groetjes Annabelle.