we zoeken iemand (maar niet voor de doeleinden die hier dagelijkse koek zijn)

• kaatje en lennie

hoi,

we zoeken iemand die ons graag zou willen helpen voor school. (rodenborch College, Rosmalen - naast 's Hertogenbosch)

we moeten een les verzorgen over travestie en we zouden het leuk vinden als iemand een kort verhaaltje zou kunnen komen vertellen over travestie, hoe ermee omgegaan wordt enz.

het zou ook fijn zijn als de leerlingen vragen aan zo iemand mochten stellen.

lijkt het je wat?

mail dan naar kaatjemafioso@hotmail.com of witchy87@hotmail.com voor meer info

• Lennie

Heej Ka, nog niet echt veel reacties gekregen he??

En mensen, als jullie gewoon willen vertellen via een e-mail hoe het is om travestiet te zijn, alles is welkom

Alvast bedankt

• Miss Teddy

Hallo, hier ben ik dan!

Lijkt me harstikke leuk, zoiets heb ik al eens verzorgd op een Universiteit en een dansacademie, vind ik zelf ook iets leuks!

Ik ben vooral showdrag (zie www.missteddy.nl), dus niet echt het typetjes huis-tuin-keukentravestiet wat je klas waarschijnlijk zou verwachten, maar beter dan niets (en dat stelt me een beetje teleur van alle andere T&T's die dit prikbord lezen). Stuur me even een mailtje met het type school en leeftijden van de kids enzo (kben zelf maar 23, dus als ze allemaal 30 zijn, sta ik voor @!#$ -hoewel ik op ouder val, hahaha-), dan spreken we een datum en tijd af. Of bel eens: 06-10062181 (voor anderen die dit lezen: als je iets serieus te vertellen hebt, pick up the phone: I don't mind! Als je alleen wil hijgen: mij heb je er niet mee, maar je beltegoed wel), das misschien zelfs nog wel een beter idee.

Talk to you en de klas later!

de Tedster