laarzen / cinema

• tv demi

Ik ga graag als travestiet op lieslaarzen met naaldhakken naar de cinema in baarle nassau laat graag mijn laarzen onderspuiten en meer @!#$ enorm op hogehakken welke travestiet heeft een keer zin om daar ook heen te gaan

• Erik

Hoi tv Demi, dat klinkt goed. Helaas ben ik zonder vervoer dus kan ik niet even naar Baarle-Nassau komen om met je te sexen. Mocht je in de buurt van Rotterdam komen dan hou ik mij aanbevolen.

Groeten Erik tv demi schreef:

>

> Ik ga graag als travestiet op lieslaarzen met naaldhakken

> naar de cinema in baarle nassau laat graag mijn laarzen

> onderspuiten en meer @!#$ enorm op hogehakken welke

> travestiet heeft een keer zin om daar ook heen te gaan

• Ingy

Ik wil graag in contact komen met jouw en ean afspraak maken om naar baarle-nassau te gaan en ons daar verder uitteleven.

Hoe kan ik in contact komen met jouw Demi?

Misschien kan het wel morgen donderdag 15 april laat het me snel weten.

Liefs Ingy.

• tv demi

Hoi Ingy,

Mail me even rechtstreeks op hogehakken12@hotmail.com vandaag gaat niet lukken misschien volgende week.

draag je ook hogehakken laat even iets weten , demi Ingy schreef:

>

> Ik wil graag in contact komen met jouw en ean afspraak maken

> om naar baarle-nassau te gaan en ons daar verder uitteleven.

> Hoe kan ik in contact komen met jouw Demi?

> Misschien kan het wel morgen donderdag 15 april laat het me

> snel weten.

> Liefs Ingy.

• melanie

Ik draag altijd korte rokjes en super hoge hakken. Zo nu en dan een latex boventopje. Ben zelf een zeer goed uitziende travestie. Ga vaak stappen in dit soort kledei. Ben zelf 22

• tvdemi

hoi ik wil contact met je ik wil je @!#$ hakken graag zien

tv demi

• Francesca

is er iemand geinterresseerd om deze week in de voormiddag naar de cinema te gaan als tv . ik kan dan ook komen met mijn lekkerste outfit aan . Eventueel spreken we ergens tegen middernacht af , parking of dergl.

alvast een @!#$ zoen .

• melanie

Heb vandaag een nieuw paar high heels gekocht. Omdat ik niet kon kiezen heb ik twee paar gekocht. Een paar zwarte lak high heels en een paar high heels in het zwart maar dan gewoon. Ik moet je zeggen dat ze echt heerlijk lopen.

Hierop draag ik een corselet, met kousen met naad. Een lekker kort minirok met een zeer mooi splitje erin. Daarop draag ik een super strak topje. Mmmmm dat is echt heerlijk.

Hoe ga jij vaak gekleed? Heb je alleen lieslaarzen of heb je ook meerdere high heels?

• tv demi

hoi ik heb diverse high heels zwart rood wit hakken hoogste 17 cm en de rest 12 en 11 cm heb 4 paar laarzen en 5 paar pumps draag meestal een zwart jurkje, pruikje, waar kom je vandaan

• melanie

Ik kom uit de buurt van Doesburg. Zo te zien aan jou kom jij uit de buurt van barle nassau. Is dat nog wat die sexbioscoop. Beetje netjes of een dikke orgie. Zou misschien ook wel een keer daar heen willen. Maar ik vraag me af of het de moeite waard is. Loop je wel vaker op high heels door de straten of ben ik de enige.