Ik ga graag als travestiet op lieslaarzen met naaldhakken naar de cinema in baarle nassau laat graag mijn laarzen onderspuiten en meer @!#$ enorm op hogehakken welke travestiet heeft een keer zin om daar ook heen te gaan
Hoi tv Demi, dat klinkt goed. Helaas ben ik zonder vervoer dus kan ik niet even naar Baarle-Nassau komen om met je te sexen. Mocht je in de buurt van Rotterdam komen dan hou ik mij aanbevolen.
Groeten Erik tv demi schreef:
>
> Ik ga graag als travestiet op lieslaarzen met naaldhakken
> naar de cinema in baarle nassau laat graag mijn laarzen
> onderspuiten en meer @!#$ enorm op hogehakken welke
> travestiet heeft een keer zin om daar ook heen te gaan
Hoi Ingy,
Mail me even rechtstreeks op hogehakken12@hotmail.com vandaag gaat niet lukken misschien volgende week.
draag je ook hogehakken laat even iets weten , demi Ingy schreef:
>
> Ik wil graag in contact komen met jouw en ean afspraak maken
> om naar baarle-nassau te gaan en ons daar verder uitteleven.
> Hoe kan ik in contact komen met jouw Demi?
> Misschien kan het wel morgen donderdag 15 april laat het me
> snel weten.
> Liefs Ingy.
Heb vandaag een nieuw paar high heels gekocht. Omdat ik niet kon kiezen heb ik twee paar gekocht. Een paar zwarte lak high heels en een paar high heels in het zwart maar dan gewoon. Ik moet je zeggen dat ze echt heerlijk lopen.
Hierop draag ik een corselet, met kousen met naad. Een lekker kort minirok met een zeer mooi splitje erin. Daarop draag ik een super strak topje. Mmmmm dat is echt heerlijk.
Hoe ga jij vaak gekleed? Heb je alleen lieslaarzen of heb je ook meerdere high heels?
Ik kom uit de buurt van Doesburg. Zo te zien aan jou kom jij uit de buurt van barle nassau. Is dat nog wat die sexbioscoop. Beetje netjes of een dikke orgie. Zou misschien ook wel een keer daar heen willen. Maar ik vraag me af of het de moeite waard is. Loop je wel vaker op high heels door de straten of ben ik de enige.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?