Hallo allemaal,
Ik ben Zohra, een 32 jarige transgenderiste. Wat is een transgenderiste? Dat is zoiets als tussen man en vrouw inzijnde. Men noemt ons ook wel het ‘Derde Geslacht’ oftewel T*-girls. Een T*-girl is dus een man met veel vrouwelijke eigenschappen en er ook als zodanig uitziet vaak. Er is een enorme groep mannen die zich aangetrokken voelt tot T*-girls. Onder T*-girls kun je verstaan: Travestieten, Transsexuelen, Transgenders en Crossdressers.
Voor deze groep mensen heb ik een MSN-group opgericht, geheel gratis toegankelijk, met als doel kontakt te leggen tussen liefhebbers van T*-girls en T*-girls zelf. We zijn vaak een vergeten groep en kunnen bijna nergens terecht, vandaar dat we onszelf organisren in onze eigen MSN-community. Deze community heeft dus als hoofddoel het informeren van mensen over wat het inhoudt om T*-girl te zijn, alsmede kontakten te leggen tussen T*-girls en hun ‘admirers’. Dit kan zowel erotisch zijn, maar ook voor serieuzere, langdurige relaties.
Wij hopen dat we via deze weg een groep mensen kunnen bereiken die interesse heeft in deze doelgroep. Je kunt geheel anoniem lid worden en daten. Er is een chatroom aanwezig waar je kunt afspreken met een ‘meid’ van jouw keuze. Alles is GEHEEL GRATIS.
Lijkt het je wat? Kom dan beslist kijken op onze MSN group en meldt je aan als lid. Als je niet registreert wordt je ook niet op de hoogte gehouden van alle aktiviteiten binnen onze MSN group. Dus een lidmaatschap is wel aan te raden. Je krijgt dan geregeld onze nieuwsbrief binnen en je kunt overal vrij in.
Het adres van onze community is: HTTP://GROUPS.MSN.COM/HIGHCLASSSHEMALEEXPOSURE. Lukt het je niet je aan te melden, mail mij dan persoonlijk, dan stuur ik je een persoonlijke uitnodiging toe om lid te worden. Doe dit via: wilmatg@hotmail.com
Wij wensen je een fijn verblijf op onze site toe.
Met vriendelijke groet,
Zohra