sexbios baarle hertog

• Francesca

hoi ,schatjes

ik wil hierbij alle tv ‘s en shemale’s uitnodigen om donderdag 23 oktober eens een filmpje met me te nuttigen ( volledig in sexy outfit ) in de sexcinema (grote hetero of homozaal ) te baarle hertog-nassau vanaf 1100 hr in de voormiddag . voor andere dates mag je me altyd een berichtje sturen naar dit prikbord en ik zal dan contact opnemen vanuit belgie .

• nanda

hoi hoi,

Mischien kunnen we eens op een zaterdag avond afspreken

xxx nanda

• Francesca

jazeker , schat .

Het kan misschien ook elders en zelfs in de week ?lijkt me lekker en spannend .

kusje

• kynian

welke dame wil deze jongeman verwennen in baarle.

Laat zo snel mogelijk iets weten.

29jaar 1,83 83kg en lekker geil!!

• Coby highheels

ik bezoek ook af entoe cinema in baarle als Coby sexy gekleed en op lange laarzen met naaldhakken, lekker geilen daar handen onder mijn rokje voelen terwijl ik op 13 cm naaldhakken sta. hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

en waar is de man die zijn lul in mijn laars hing en in mijn laarzen plaste het was heerlijk, ik wil meer liefst van iedereen volgende keer.

xxx coby

• happysingle69

Fransesca,

Helaas lees ik vandaag, 4 dec. je berichtje pas, dus veeeel te laat.

Ik zou je graag eens ontmoeten. Ikzelf ben een zeer jong uitziende (en voelende) man van 49, Bi-sexueel en ongebonden.

Mijn enige “probleem”isw mijn sexverslaving. Wat ik zoek is om op regelmatige tijden een avond. nacht of weekend te beleven met taboeloze sex. (m.u.v. poep- en kindersex uiteraard).Ook vind ik het geil om me als slet aan te kleden, inclusief lingerie etc. en het samen met een andere geile crossdresser te doen.

Ik hoop heel snel iets van je te horen.

Je mag me ook bellen op nr. 0031610371559

gr.

Frans

• santinecd

hela francesca

wil graag kennis maken ga morgen vrijdag 23-11-2013 naar baarle van 12-18

na retour mail zal ik uitgebreider schrijven

ciaokes xxx santinecd

• claudia

Hi,

Iemand op 29 november aanwezig?. Ik ben van plan te komen. voor foto, zoek op claudiatv71

xxx

• piet

Hoi Nanda,

lijkt me leuk een vrijblijvende date heb je morgen tijd?

mvg piey