lellebel

• tv-lover

hai ik ben een goeduitziende spontane amsterdamse jongen die het leuk lijkt om eens naar bijv lellebel te gaan maar hoe gaat het daar in zn werk?

ik bedoel kan je hier gewoon als man naar binnen of moet je perse tv zijn?

ik vindt het persoonlijk heerlijk om op mn hoge hakken te lopen en mn latex rokje handschoenen etc te dragen maar niet in t openbaar dus als ik ga dan zou dat als man zijn.

ik val ook totaal niet op mannen maar ik vindt dat sommige tv's trans en shemale's er gewoon zo erotisch uitzien er straalt gewoon heerlijkheid vanaf,en die wil ik eens meemaken met een mooie tv trav of shemale.

ik hoop dat iemand me hier wat meer over kan vertellen(over lellebel dan,of n andere plek),(bij iemand thuis?)alvast bedankt voor de eventuele antwoorden,ben trouwens 24,gebonden met kind maar wel benieuwd naar deze kant,en zie er goed uit (zegt men)

alvast bedankt veel liefs en xxx

• Master-Robert

Bodegraven 7-10-03.

Master-Robert is mijn s.m. naam het zei zo,kan mijn eigen naam ook wel neer zetten maar nu even niet .

Om kort samen te vatten ik ga om met een paar hele leuke boy's die graag op hakken en met lady's outfit zich te vertonen de ene in het open baar de ander voor geen goud.

Ik ga met de regel maat met een dame genoemd Hilde naar een samen komst in nieuwe gein.

Een ontmoeting's plaats waar erg veel jongen's cq mannen komen die als travo vestiet zich wensen te laten bewonderen als lady.

Hilde ken ik al acht jaar en zei vind het prettig als er een bink cq dominant persoon aan haar zijde loopt op deze uit stapje's.

Ik ben zelf nog nooit in de lellebel geweest ik denk dat je er vast als man heen kan gaan.

Ik zal het eens aan Hilde voorstellen en misschien is het wel leuk als je eens kennis maakt met Hilde.

Ik hoor je Master-Robert.

• Master-Robert

Bodegraven 7-10-03.

Master-Robert is mijn s.m. naam het zei zo,kan mijn eigen naam ook wel neer zetten maar nu even niet .

Om kort samen te vatten ik ga om met een paar hele leuke boy's die graag op hakken en met lady's outfit zich te vertonen de ene in het open baar de ander voor geen goud.

Ik ga met de regel maat met een dame genoemd Hilde naar een samen komst in nieuwe gein.

Een ontmoeting's plaats waar erg veel jongen's cq mannen komen die als travo vestiet zich wensen te laten bewonderen als lady.

Hilde ken ik al acht jaar en zei vind het prettig als er een bink cq dominant persoon aan haar zijde loopt op deze uit stapje's.

Ik ben zelf nog nooit in de lellebel geweest ik denk dat je er vast als man heen kan gaan.

Ik zal het eens aan Hilde voorstellen en misschien is het wel leuk als je eens kennis maakt met Hilde.

Ik hoor je Master-Robert.

tv-lover schreef:

>

> hai ik ben een goeduitziende spontane amsterdamse jongen die

> het leuk lijkt om eens naar bijv lellebel te gaan maar hoe

> gaat het daar in zn werk?

> ik bedoel kan je hier gewoon als man naar binnen of moet je

> perse tv zijn?

> ik vindt het persoonlijk heerlijk om op mn hoge hakken te

> lopen en mn latex rokje handschoenen etc te dragen maar niet

> in t openbaar dus als ik ga dan zou dat als man zijn.

> ik val ook totaal niet op mannen maar ik vindt dat sommige

> tv's trans en shemale's er gewoon zo erotisch uitzien er

> straalt gewoon heerlijkheid vanaf,en die wil ik eens

> meemaken met een mooie tv trav of shemale.

> ik hoop dat iemand me hier wat meer over kan vertellen(over

> lellebel dan,of n andere plek),(bij iemand thuis?)alvast

> bedankt voor de eventuele antwoorden,ben trouwens 24,gebonden

> met kind maar wel benieuwd naar deze kant,en zie er goed uit

> (zegt men)

> alvast bedankt veel liefs en xxx

• tv-lover

hai master robbert bedankt voor je reactie,het lijkt me leuk om hilde beter te leren heb je evt een foto van haar?

stuur anders mail naar latextop@dolfijn.nl

mischien dat ik eens samen met hilde ergens heen kan gaan of met zn drieen,laat het me maar weten.

wacht in spanning af

• CynthiaTV

Ik ben ook op zoek naar een plek om me eens lekker gekleed te laten bewonderen en wie weet meer.Maar wel ergens waar ik me om kan kleden.Want gekleed over straat durf ik ook niet.Ik kleed me zelf graag lekker uitdagend.Zo heb ik een hoerig laksetje waar ik graag gekleed in wil gaan.Mischien kunnen we eens iets afspreken?

• tv-lover

hai cynthia leuk dat je reageerd,waar kom je vandaan en wat is je leeftijd? ik ben zelf 24,heb je n foto van jezelf? mail me naar latextop@dolfijn.nl en dan stuur ik mn foto terug en kunnen we mischien wat afspreken xxx

• Isabelle

Hi tv-lover,

Je kan gewoon als man naar de Lel hoor. Maar er zitten tegenwoordig meer jongens-hoeren dan travestieten. Als je je niet stoort aan hun werk, kan het daar best gezellig voor je zijn: de meiden achter de bar zijn schatten, die je graag helpen met de eerste stapjes naar omkleden, en er is een kleine ruimte onder de trap waar je dat even snel kan doen.

Succes,

Isabelle