super sexy

• Dominiek

Hoi, ik ben een hetrosexuele vrouw. Ik vind travestieten ontzettend spannend en opwindend. Wat het nou precies is weet ik niet. Ik trek mijn man weleens een mooie jurk aan, maar dat is het ook niet. Echte travestie komt denk ik van binnen uit, zit hem niet in de kleding. De uitstraling??? de erotische spanning om een travestiet heen??? Ik weet alleen dat ik dus eigenlijk travestie super vind. Dat matched weer niet met mijn sexuele voorkeur voor mannen. Is er iemand die dit herkend?

• laura

hallo Dominiek;

Leuk dat je hier je vraag steld op deze pag.

Ja het travestiegevoel komt inderdaad van binnen uit,dat is de reden denk ik dat je man het niet uitstraalt.

Als het van binnen uit komt dan leg je er ook meer gevoel in,je handeld er naar om vrouw te zijn.

Misschien vind je de vrouwelijke kant juist wel fijn,en dat je in wezen gevoel voor een andere vrouw zou kunnen hebben maar dan wel ïets tussen de benen wil hebben“”.,dus dan heb je in wezen wel een “echte vent”.

Je mag je reactie als je dat leuk vind ook rechtstreeks naar me sturen hoor.

Groetjes en xxx van “laura”

Dominiek schreef:

>

> Hoi, ik ben een hetrosexuele vrouw. Ik vind travestieten

> ontzettend spannend en opwindend. Wat het nou precies is weet

> ik niet. Ik trek mijn man weleens een mooie jurk aan, maar

> dat is het ook niet. Echte travestie komt denk ik van binnen

> uit, zit hem niet in de kleding. De uitstraling??? de

> erotische spanning om een travestiet heen??? Ik weet alleen

> dat ik dus eigenlijk travestie super vind. Dat matched weer

> niet met mijn sexuele voorkeur voor mannen. Is er iemand die

> dit herkend?

• leukjoch

hoi, misschien inderdaad dat je man het zelf niet leuk vind. Ik weet niet waar je woont, je mag het eens op mij uit proberen ;-). Het is mijn fantasie !

• laura

hallo dominiek;

Als je het vorige mailtje gelezen hebt,zou ik het leuk vinden om met je in kontakt te komen.

Ik denk dat jij dat ook wel leuk zou vinden,maar ja stuur me maar een mailtje terug.

tot gauw xx laura

• Dominiek

je bent idd een leuk joch, haha….

En wat zou ik op je moeten uitproberen???? Wat is jouw fantasie???? haha…

• Dominiek

Hoi laura,

Ik hou het ff centraal, als je het goed vindt. Zo kunnen anderen ook meepraten! Okee?

Leuk dat je gereageerd hebt. Nee ik val eigenlijk op echte mannelijke mannen zeg maar. Hoewel ik er bij moet vertellen dat mijn man, ondanks zijn “niet travestiet zijn” wel een man is met erg hevige gevoelens voor hakken. (daar ben ik dan wel weer erg blij mee)

Als ik een travestiet zie, kan ik mijn ogen er eigenlijk niet vanaf houden. Ik vind het zo mooi om te zien. Niet op een sensatie manier (ik bedoel daarmee het negatief nakijken) maar een toch erotische manier. Niet dat ik bij wijze van spreken de koffer in wil duiken met diegene, maar gewoon….. Het beeld, het plaatje, de uitstraling, het geheel…ik kan het niet uitleggen..

gr. Dominiek..

• leukjoch

;-), wat is de fantasie. Ik heb begrepen dat 90% van de mannen toch een bepaald gevoel voor een travestie hebben. Op jongere leeftijd meer, later minder en op den duur toch weer meer.

Ik denk dat het verschil zit in de belevenis tussen mannen en vrouwen. Vrouwen in het algemeen willen aanraking, tederheid, geborgenheid ( bijv. de klit bewerking moet teder, opbouwens enz. ). Mannen willen vaker direct, goedkoop ( lak, leer ), harder ( sm ), ruiger ( het op en neer ).

Ik denk dat de mannen fantatie dan ook vaak is, @!#$ kleding aanmoeten ( lees inderdaad moeten ), wat geleid/gedomineerd worden door de vrouw ( of door een andere travestiet ) en anaal gepakt worden.

En, ook ik ben schuldig ;-)

• Ruud

Ik sta hier van te kijken maar vind het leuk dat er toch vrouwen zijn die het accepteren en zelfs erotisch vinden.Ik ben een goeduitziende jongen en heb m'n gevoelens vaak geprobeerd te onderdrukken en nu na m'n scheiding van een vrouw die het ook accepteerde en zelfs lekker vond valt het voor mij niet mee om weer de juiste persoon te vinden waar ik evt. een relatie mee zou kunnen krijgen.

Ik hou er dus wel van maar hou ook erg van de liefde dus mensen ,wie wilt me eens mailen op ruud1963_2@hotmail.com Dominiek schreef:

>

> Hoi laura,

>

> Ik hou het ff centraal, als je het goed vindt. Zo kunnen

> anderen ook meepraten! Okee?

>

> Leuk dat je gereageerd hebt. Nee ik val eigenlijk op echte

> mannelijke mannen zeg maar. Hoewel ik er bij moet vertellen

> dat mijn man, ondanks zijn “niet travestiet zijn” wel een man

> is met erg hevige gevoelens voor hakken. (daar ben ik dan wel

> weer erg blij mee)

>

>

> Als ik een travestiet zie, kan ik mijn ogen er eigenlijk niet

> vanaf houden. Ik vind het zo mooi om te zien. Niet op een

> sensatie manier (ik bedoel daarmee het negatief nakijken)

> maar een toch erotische manier. Niet dat ik bij wijze van

> spreken de koffer in wil duiken met diegene, maar gewoon…..

> Het beeld, het plaatje, de uitstraling, het geheel…ik kan

> het niet uitleggen..

>

> gr. Dominiek..

• Isabelle

Hoi Dominiek,

Herkennen ja, maar begrijpen, nee, niet echt. Ik voel het wel aan, als ik met een vrouw praat die het ook heeft. Ik ga al een paar jaar wekelijks dat stad in, in trav'. We zijn met z'n tweeën, en op vrouwenfeesten, lipstick clubs en zo, gaan de meesten ervan uit dat we een soort lesbisch stel zijn.

Gewoonlijk is dat vraag 1. Als we daarop ‘nee’ geantwoord hebben, begint vaak een spannend spel. Een gesprek waarin we urenlang om elkaar heen sluipen, is niet ongewoon. Het begint met een hele serie doelgerichte vragen om uitleg: vrouwen hebben niet allemaal veel ervaring met travestie. Daarna stijgt de spanning. Het gaat inderdaad niet om sex, wel om erotiek. Als je ze na maanden terug ziet, bouwt die spanning weer snel op. Er gaan nogal wat sigaretten en drankjes doorheen, en je ziet ze steeds twijfelen over wat ze ons wel en niet gaan vertellen.

Net zoals jij, zoeken ze die spanning op, en begrijpen ze niet waar het vandaan komt. Soms gaan ze het ontleden. Mannen met oogschaduw? Met borsten? Mannen die het met elkaar doen? Of juist niet? Misschien een of andere fetish: pruik, nagels, leer, schoenen, strakke broeken, schoolgirl, make-up, enzovoorts, allemaal tegelijk, terwijl een hetero vrouw, die van fetish houdt, in de “echte” scene alleen maar zwaarlijvige, oudere mannen in saaie, zwarte rubberen catsuits tegenkomt?

De conclusie is altijd dat het niet in een of ander detail zit. Het is meer een ongrijpbare tinteling, die wel makkelijk vast te houden is, maar niet te duiden. Mijn vriendin (onder de make-up dus eigenlijk kroegmaat) heeft er veel ervaring mee, en kan altijd precies die paar woorden zeggen, waarmee ze een vrouw steeds weer dat heuveltje opduwt. Die vrouwen kunnen het ook op anderen overbrengen. Die wennen eraan als een eend aan water, en als we eens een weekend ergens anders waren, merken we achteraf, dat we wel gemist worden. Niet omdat wij het feest maken of zo, maar wij zijn meer een onderdeel van een decadent, erotisch sfeertje dat er hangt.

Wat je liefste betreft, heb ik goed nieuws. Wat iemand anders in deze thread al schreef: 90% van de mannen weerstaat uiteindelijk niet aan de verleiding van zachte, soepele, sexy kleding, geraffineerde lingerie, en hoge hakken. Ze hebben alleen heel wat te leren, en ook hun creativiteit moet groeien. Lees www.reneereyes.com, en misschien is www.forced-feminization.net ook wat voor je. Een goede tip van Renee Reyes: het plakboek. Als jij of hij een paar weken plaatjes uitknipt van vrouwen die hij leuk vindt, zie je al snel dat dat steeds dezelfde vrouw is. Het gemeenschappelijke in al die plaatjes, dat is zijn vrouwelijke kant.

En die komt er ook uit, met tijd en aandacht,

Isabelle

• shirley

Hoi Dominiek en anderen,

Ik ben al jarenlang travestie en van Molukse afkomst. Het fijne van travestie is de kleding. Het liefst draag ik kort, strak, panties en pumps. Natuurlijk make-up, lekker sexy en uitdagend uitzien. Wat ik gemerkt heb over mezelf is dat ik graag als travestie op vrouwen valt. Ik voel me in vrouwenkleding zelfverzekerd en wil graag gedomineerd worden door een vrouw. Het liefst door een Javaanse vrouw. Het gevoel al als een soort slaafje te worden gebruikt is een heerlijke gevoel. Het gekke is als ik vaak jonge Hollandse of Javaanse knullen tegenkom komt mijn vrouwelijke gevoel naar boven. Dan denk ik vaak, was ik maar een mooie vrouw en door hen te laten versieren.

Ik ben het helemaal eens met leukjoh, die terecht zegt: mannen MOETEN. Ik hoop dat het niet zo lang zal duren dat de maatschappij het durft te accepteren. Ik zal in ieder geval te bewonderen zijn in kort,strakke en sexy kleding. En dan maar hopen dat (mooie) vrouwen mij versieren……