www.travestieshop.nl

• Chantal

Hallo dames!!!!

Wij zijn bezig met het realiseren van een online winkel speciaal voor alles wat met cross-dressing te maken heeft.

Graag zouden we van jullie willen weten waar de grootste behoefte ligt aan soorten kleding, speeltjes, make-up en noem maar op.

Ook zijn tips, adviezen en andere aanbevelingen van harte welkom.

Uit ervaring weten wij dat er niet snel een gewone damesmodezaak wordt binnen gelopen en dus willen we de drempel om wat met je gevoelens te doen lager maken.

Meld je aan voor de nieuwsbrief op de website!

Wat vinden jullie van het idee????

Alle reacties zijn welkom…. :)

Mail ze naar: chantalf82@hotmail.com

P.s.

Op www.travestie.org is ook een forum onderwerp over www.travestieshop.nl

• Angelique2

Hallo,

Een supergoed idee.

Ik hoop dat jullie een assortiment krijgen waar (onder andere) ook wat goedkopere alternatieven te vinden zijn. De (online) winkels die ik ken hebben mooi materiaal, maar vaak wel erg boven mijn (hobby-)budget.

Ik ben zelf nieuw in dit ‘wereldje’. Ik heb nogal moeten zoeken naar siliconenborsten. Exemplaren met tepels liggen al gauw boven de 200 euro.

Via Wehkamp zijn er wel goedkopere alternatieven (24,99 euro), maar die zijn zonder tepels. Ook schoenen/laarzen in grote maten zijn meestal erg duur.

En het zou makkelijk zijn als jullie ook zaken als erotisch speelgoed voor crossdressers in het assortiment op zouden nemen. Wat ik nog nooit heb kunnen vinden is bijvoorbeeld een @!#$/@!#$ (voor anaal gebruik) die kan ‘stoten’ (op en neer bewegen). Misschien een tip om daar eens achteraan te gaan?

Ik hoop dat je er wat mee kunt.

Veel succes en waarschijnlijk tot ziens in de onlineshop.

Madelon.

• Chantal

Hi Girl,

Leuk om te horen, je reaktie !

We gaan ons best doen en dus ook voor jouw!

• ingrid

hallo ,wat een goed idee zeg.

helemaal top.

Ik ben op zoek naar een totale metamorfose en ik denk daarbij aan mijn haar laten doen,make-up,kleding,uitgaan enz.

ik ben benieuwd,doei ingrid.Chantal schreef:

>

> Hi Girl,

>

> Leuk om te horen, je reaktie !

> We gaan ons best doen en dus ook voor jouw!