Als jij me uitmaakt als faker , neem ik het recht om jouw als leugenaar ; vals contact ; en gefrustreerde bisexuele idioot te bestempelen !!! , je hebt zelfs geen fotoo van je verzonden , en zelf houd je de fotootje van mij ,bij ( is meneer de grote leugenaar soms een fotoverzamelaar ???!) U houd zich niet aan afspraken en bent nog niet eens een travestie ,( laat staan een Meesteres, ) schoenen heb je niet , ik zou moeten zorgen voor jou kleding omdat je er geen hebt ??? als je jaloers bent op mijn kontakten met andere travestievriendinnen en je gefrustreerd bent omdat je geen contact hebt!! , doordat je zelf in je eigen leugens geloofd en je afspraken helemaal niet na komt ,ga dan op een ander iemand uitmaken als faker, en laat je frustratie ergens anders uit , toon dan met een foto dat je echt bent , mijn fotootje kan je overal vinden ; als je niets anders kan vertellen , hoef je hier ook niet iedereen te komen beledigen, ik zoek een fijn kontakt , geen half bakken ,( zou wel graag maar kan niet want…. ben travestie Meesteres maar heb geen kleren laat staan een foto … kan niet ontvangen) wie is hier de faker , ga toch weg man , je bent het niet waard, schrijf je antwoord maar naar zuigliefje@hotmail.com (met een fotootje dat je niet eens hebt)r dit is een eerlijke contactside voor eerlijke mensen niet voor leugenaars zoals jij xxx fiffi