Wie kleedt mij???

• SeaN

Hallo allemaal! Ik ben op zoek naar een leuke TS of TV uit Amsterdam e.o. bij wie ik mijn droom eens kan waarmaken: eens lekker hoerig gekleed gaan met alles erop en eraan! Daarbij denk ik dan aan zaken als: hoge naaldhakken, kort rokje, pantys enzovoorts. Het lijkt me echt onwijs spannend om me dan als een echt sletje te gedragen en behandeld te worden. Ik ben 25 jaar, 1.78m en zeer verzorgd!!

Mail me als je me kan en wil helpen!!

Groetjes,

S.

• Isabelle

Hee SeaN,

H&M, Bristol, en Etos kunnen je net zo goed helpen. Kijk op de man-naar-vrouw pagina's van www.travestie.org voor hoe je de spullen gebruikt. En vóór je eerste stappen buiten de deur lees je http://www.geocities.com/bianca_holland/ (doorklikken naar “support group” en “checklist gemaakt”). Bij www.lellebel.nl vind je zat mannen die wel zin hebben in wat jij van plan bent. Simpel, toch?

Liefs, Isabelle

• SeaN

Hoi Isabelle!

Bedankt voor je reactie. Ik weet echt niet of ik dat durf hoor. Ik ben juist op zoek naar een tv die mij kan ontvangen en dat hij (zij) mij kleedt waarna we vervolgens spannende spelletjes kunnen doen. Dus het is niet zo dat ik buiten wil lopen ofzo. Gewoon een leuke en spannende verkleedpartij bij iemand thuis.

Wie o wie helpt mij??

Oh ja, ik ben een aantrekkelijke student van 1.78m met mooie benen die panty's wil dragen. Een lekker gewillig kontje enzovoorts!!

Groetjes,

S.