Hallo climactol gebruiksters hoe gaat het nu met jullie borsten????????
Werkt dat spul een klein beetje?????
Ik hoor namelijk helemaal niks meer van jullie.
Alvast bedankt!!!
Hoi meiden,
Ik heb maandenlang Climactol gebruikt en ik moet zeggen dat het niet echt werkt. Het doet wel wat, je borsten worden iets dikker, je tepels gaan een beetje pijn doen, maar om nu te zeggen dat het werkt…. nee niet echt. Ik had toen het idee om hormoonpleisters te gaan gebruiken, maar ook daar zitten weer risico's aan vast. Ik maar besloten om het gewoon met borstprotheses te doen (die heb ik inmiddels gekocht) en het resultaat zie je meteen. Ik ben daar heel tevreden over en niemand ziet eigenlijk dat je protheses in je BH draagt.
groetjes van Femke
Hoi Wendy,
Ik ga ervan uit dat het elkaar allemaal niet veel ontloopt, in tegenstelling tot wat de advertenties voor de duurdere pilletjes (Erdic Natural Push-up, Big Circles, en IXI: kijk maar eens in een Glossy of zo) beweren.
Bij de Tuinen haal ik wel eens zilverkaars of “overgang”-tabletten. Bij de etos: Meno-balance van Bional, zilverkaars van Vitelle, de etos menopauze-formule op kruidenbasis, een vrouwenmulti zoals Fem-plex, en Promensil, maar dat laatste is weer duurder. Laatst zag ik voor het eerst bij het Kruidvat iets dergelijks: Dong Quai (Alchemilla Sinensis), 400 mg per tablet voor een prikkie, in de aanbieding nog wel. Maar ik wil eerst opzoeken of Dong Quai wel echt wat doet, vóór ik het koop. Heeft iemand daar ervaring mee?
Ik heb doorgaans wel vijf-zes verschillende potjes in huis, maar ik slik nooit meer dan driemaal de Aanbevolen Dagelijkse Hoeveelheid (ADH) per dag. De ADH staat nu op 50-60 mg per dag, ik slik dus tot 180. Als die Dong Quai werkt, is dat dus een half tabletje per dag. Kost niets. Het heeft overigens wel zin om op die prijzen te letten; implantaten zijn, over de jaren bekeken, niet echt duurder.
Net als Femke heb ik er 's avonds wel iets overheen, maar dat zijn geen prothesen meer. Alleen kipfiletjes voor een B-cup, en mijn D-cups zijn holle latex schalen.
Groei ze,
Isabelle
Hoi Wendy,
In Singapore heeft iemand er na één maand slikken (zei hij) borsten van gekregen, die drie maanden na het stoppen weer weg waren. Wat betreft veiligheid: volgens de meesten is het totaal ongevaarlijk, maar iemand heeft er in een potje de groei van bostkankercellen mee kunnen stimuleren. Ik zoek nog uit of dat iemand anders ook een tweede keer gelukt is.
Isabelle
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?