pantys en hakken in sexbioscoop

  • panty

    Ik ben man 30 , kik enorm op pantys(zondar slipje eronder) en naaldhakken.

    Ik zou graag eens, liefst vandaag 20 februari lekker in pantys hakken en kort rokje naar sexbios in baarle nassau gaan.

    Maar zou graag af willen spreken met 1 of meerdere die hetzelfde aandoen en daar naartoe gaan, durf n.l. niet alleen i.v.m. de reacties die je kunt verwachten, weet niet hoe die zouden zijn.

    Intresse?

    Mail me dan op:

    pantyfetisj@hotmail.com

    Latere reacties ook welkom.

  • desiree

    Ben je nog geweest? Ik ga ook graag naar sexcinema's, lees m'n ervaring op het Forum (via travestie.startpagina.nl) ik ben benieuwd wat je daar van vindt. Wanneer ga je weer? Hoe is de cinema in Baarle Nassau: eengrote zaal of ook kleinere?

  • panty

    hoi desiree,

    Ik ben nog wel geweest, maar dan in een prive room.

    Durf namelijk niet zo goed in de zaal, of er moet nog iemand zo binnen gaan, lijkt me ontzettend @!#$.

    Het is een vrij kleine zaal.

    Waar ga jij dan meestal? en hebben ze daar een grote of kleine zaal?

    Groeten , panty!

  • Desiree

    Ook ik neem meestal een prive-cabine, waarbij ik dan de deur op een kiertje laat staan. Er komen mannen voorbij, die meestal doorlopen naar hun eigen privecabine of naar een filmzaal, sommigen kijken even naar binnen (die zijn sowieso al geinteresseerd, als er een man binnenkomt en voelt of in de gaten heeft dat je lingerie aan hebt, blijven ze altijd. Ik heb nog nooit meegemaakt dat een man hier op afknapte. Meestal vinden ze het erg @!#$.

    Ik ben eens in een Sexcinema geweest in Deventer, ‘gewoon’ gekleed, althans zo op het eerste gezicht. Je hebt daar een ruimte met een groot videoscherm en een paar kleinere ruimtes waar je alleen of met z'n tweetjes (misschien drietjes) kan zitten. In elke ruimte draaien ze een andere film, ik liep wat rond op zoek naar een film waar ik het geilst van werd (er moesten kousen en lingerie in voorkomen) en ging daar zitten. Na een tijdje doe ik dan schoenen en m'n sokken uit en m'n broek een beetje open. Zo op het eerste oog zie je nog niets bijzonders, maar er kwam een man bij me staan die na een tijdje z'n hand tussen m'n gulp schoof en voelde/zag dat ik een lakjurkje onder m'n broek aanhad. Dat het een jurkje was ontdekte hij toen er een paar vingers tussen de knopen van m'n overhemd gleden. Nieuwsgierig knoopte hij m'n overhemd een beetje los en zag nu dus goed dat ik nogal het een en ander aan pikante kleding aanhad. Met een @!#$ blik stelde hij voor om naar een klein zaaltje te gaan die je van binnen kan afsluiten. M'n hart bonkte in m'n keel van spanning. Toen we daar waren, deden we met een schuifje de deur op slot waarop ik me begon uit te kleden zodat ik er zo voor stond: lakjurkje met daaronder zwarte kousen, uit m'n tas haalde ik zwarte lakpumps die ik aan deed. De man streelde over m'n jurkje en kousen en deed al snel m'n jurkje omhoog, zodat m'n slipje tevoorschijn kwam. M'n slipje schoof hij vrij snel naar beneden en begon me te pijpen. Ik haalde een condoom tevoorschijn en schoof die over z'n jongeheer en ging voor hem staan met de benen gespreid. Het duurde maar even en hij zat in me. Een het zaaltje hingen spiegels zodat ik naar mezelf kon kijken: een @!#$ travohoertje dat mannen hun gang laat gaan. Hij kwam vrij snel klaar een vertrok weer. Ik bleeg lekker zitten met de deur op een kiertje, diverse mannen liepen voorbij en na ongeveer een kwartiertje kwam er weer een oudere man binnen. Hetzelfde tafereel, hij stond achter me en trok m'n achterwerk naar zich toe. Ondertussen kon ik heerlijk naar de film en in de spiegels kijken. Ik was zelf al die tijd nog niet klaar gekomen totdat er een derde man binnen kwam die me heerlijk begon te vingeren en af te trekken. Daarna kleedde ik me weer aan en vertrok. Nog lang fantaseer ik na van deze ervaring en zou het wel veel vaker willen doen.

  • Demi

    Ik ben al vaker als tv in de cinema in baarle nassau geweest in de zaal, op rode laklieslaarzen met 13 cm naaldhakken @!#$ jurkje en bobline pruik

  • Sandra

    Sexbioscoop gezocht met omkleed ruimte,

    of waar je (gewone) kleding kunt opbergen in een afgesloten kastje.

  • pantytv

    hey

    jammer dat je zover woont ….

    ik ga wekelijks naar de sexbios (gent, brugge, sluis, hulst) in panty met high heels

    panty op de blote kont, ready for action

    ik hou ervan om er te masturberen, mannen te pijpen en eventueel als de

    drang te groot is (poppers !) me zalig te laten volspuiten

    kisses

  • Ron

    dinsdagmiddag ben ik vanaf 14.30 uur in sexcinema Gloryworld in Roosendaal te vinden, Ik ben pijp en neuk geil en dol op poppers heb dan geen remmingen meer. wie komt er ook??

  • Ron

    sorry ik was vergeten te melden het gaat om dinsdagmiddag 2 Juni

  • dienstslet

    Heerlijk opwindend dit verhaal. Ik wou dat ik een gelegenheid wist in Den Haag waar ik dit kon doen. Als iemand dit weet mail me.