Hallo mannen,
ik ben Cindy, een 29-jarige travestiet uit Alkmaar. Ik ben 1m80, slank, groene ogen, lang bruin haar.
Omdat ik gebonden ben, kan ik niet gemakkelijk afspreken, maar ik zoek onregelmatig contact met dominante mannen.
Ik heb nog niet veel ervaring, maar ik zou graag willen experimenteren met dingen als bondage, langdurig pijpen, foto/film, opsluiting, rollenspel, clubbezoek, poppers, hoerige kleding, en meer…
Ik draag meestal de volgende vrouwenkleding: een zwarte bodystocking, een strak leren corset, leren laarzen (platte hak, tot boven de knie), een netpanty en een kort rokje (lak of stof). Verder draag ik veel riemen, sieraden, een halsband, en hoerige make-up. Qua attributen heb ik twee paar handboeien, vier lange stukken touw, een buttplug en een balgag.
Alle spannende voorstellen zijn welkom, en voor de juiste persoon ben ik bereid heel ver te gaan. Ik bied en vraag discretie, begrip, eerlijkheid en vertrouwen.
Op maandag 24 en dinsdag 25 februari ben ik in de gelegenheid om iets af te spreken.
Mannen, reageer met een spannend voorstel. Reacties van een paar regels beantwoord ik niet. Ook heb ik (nog) geen foto van mezelf beschikbaar, dus het heeft geen zin daarom te vragen.
Hete kus, Cindy xxx