Sexy travo zoekt dominante man(nen)

• Cindy

Hallo mannen,

ik ben Cindy, een 29-jarige travestiet uit Alkmaar. Ik ben 1m80, slank, groene ogen, lang bruin haar.

Omdat ik gebonden ben, kan ik niet gemakkelijk afspreken, maar ik zoek onregelmatig contact met dominante mannen.

Ik heb nog niet veel ervaring, maar ik zou graag willen experimenteren met dingen als bondage, langdurig pijpen, foto/film, opsluiting, rollenspel, clubbezoek, poppers, hoerige kleding, en meer…

Ik draag meestal de volgende vrouwenkleding: een zwarte bodystocking, een strak leren corset, leren laarzen (platte hak, tot boven de knie), een netpanty en een kort rokje (lak of stof). Verder draag ik veel riemen, sieraden, een halsband, en hoerige make-up. Qua attributen heb ik twee paar handboeien, vier lange stukken touw, een buttplug en een balgag.

Alle spannende voorstellen zijn welkom, en voor de juiste persoon ben ik bereid heel ver te gaan. Ik bied en vraag discretie, begrip, eerlijkheid en vertrouwen.

Op maandag 24 en dinsdag 25 februari ben ik in de gelegenheid om iets af te spreken.

Mannen, reageer met een spannend voorstel. Reacties van een paar regels beantwoord ik niet. Ook heb ik (nog) geen foto van mezelf beschikbaar, dus het heeft geen zin daarom te vragen.

Hete kus, Cindy xxx

• johan

Cindy,

Ik wil jouw twee vragen combineren en je op dinsdag 25 in de ochtend ontmoeten op een buitenlocatie. Daar wil ik wel een fraaie bondage aanbrengen en je daarna op veel manieren fotograferen. De foto's zijn semi-professioneel, digitaal gemaakt.

Als je een e-mail-adres geeft kunnen we details afspreken.

Meester Johan

• Johan

Cindy, waar ben je gebleven? We hadden een afspraak staan waar je niet verschenen bent en sinds die tijd ben ik je kwijt. Wil graag toch de beloofde foto's van je maken.

Johan

• bianca

Hoe bestaat he? Zo ontzettend veel fakers die zich voordoen als tv/ts om hun fantasieen te lozen, en jij stinkt erin Johan?

• bert

ik doe wat jij weld zeg maar waar ik kon 23 jaar hard pik en lik kan ik goed

• Alex Heat

voeg mij direct toe!

• Alex Heat

ladyandladyboylove@live.nl

• Cindy

Dit was een oproep van mij uit 2003 (!). Ik wil even benadrukken dat ik geen faker ben, wat er destijds mis is gegaan bij de afspraak met Johan weet ik niet meer, het is al zo lang geleden. Alex Heat heb ik inmiddels gesproken maar er was geen klik. Dus: ik ben nog zoekende.