wie weet @!#$ nl site's op internet

• cappie

hoi mij naam is cappie en ben geintereseert zins een aantal jaren in tv -tg - ts . ben nog enigzins nog maagt heb kliene ervaringen wie ken mij er in weg wijs maken bijv . @!#$ date ben een beetje gebonden welke mooien @!#$ meid pak mij en ontmaagt me en tevens vraag ik goede @!#$ N.L meiden site;s op internet laat alsjeblieft iets van horen kusjes CAPPIExxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx cappie@home.nl

• Dijkmans

Mail ons en we sturen je de geilste plaatjes terug!

Bellen voor een @!#$ afspraak kan ook: 06-5555 7777

• cappie

Hoi met cappie bedankt voor je reactie op mij advertentie ik zou graag met je in contact met willen komen ik bel je zo vlug als ik kan dit week end kom mij zoontje op bezoek dus kan ik niet maar volgende week wel mail je me nog maals ik ben een lichte tv verkleed me stiekum maar op dit moment niet meer heb een paar keer iemand af gezogen ik vind jullie meiden er @!#$ uit zien je zult er geen spijt van krijgen jij geeft mij deze ervaring cappie kusjes op je @!#$ tv kutje xxxxxx

• Dijkmans

Ik hoop dat je me wel belt hoor!!

06 5555 7777

• cappie

hoi met cappie ik beloof het je ik bel je ik ben bezig met het instaleren van cam en foto scan ik zou je graag een foto willen sturen maar ben nog niet zo ver misschien morgen geef me even de tijd moet het ook even leren hoe het werkt mail me van jou eens wat foto's als je kan mooie @!#$ cappiexxxxxx

• MARKEY

HAI, zullen wij ook foto's utwissellen, lijkt me @!#$ !!!

• cappie

nou stuur maar wat foto's cappie

• MARKEY

wat is je mail add, outlook werkt niet goed bij mij, groetjes

• cappie

Hoi met Cappie maak er wat geils van he'' en vertel me ook eens wie je bent waar je van hou en waar je van daan komt wie weet cappie. doooeeeiiixxxx

cappie@home.nl

• cappie

hoi met cappie stuur je e mail adres voor foto's dooeeiixxxx