sexy travestiet

  • chantal

    Hallo, ik ben chantal een sexy travestiet van 24 jaar , ik draag hoge hakken en sexy lingerie , ik ben op zoek naar een oudere man van boven de 55 jaar om mee te chatten en misschien later meer.

    Ik chat meestal in de kamer travestiet, je kunt die vinden via de chatboxen van het net, of ga naar www.travestie.be dat is ook een startpagina voor travestie en klik dan op travestie chat, ik zit meestal in de nachtelijke uren te chatten, ongeveer tussen 12 en 2 uur,

    Ik hoop je daar te ontmoetten.

    Tot ziens.

  • pumku

    hallo ik ben nog geen 50 maar toch geinteresseerd kom uit limburg laat eens iets horen van je kusje pumku@hotmail.com

  • lila

    hoi ben zelf man 48 met travestiet ervaring ik heb ook lingerie graag onmoet ik je op een chatsite naar keuse graag antwoord terug voor afsprakje

  • chantal

    Hoi lila, ik wil graag met je chatten, vrijdag om 18.00 uur in de travestie kamer van het net, je kunt die ook vinden door naar www.travestie.be te gaan en dan de travestie chatroom te bezoeken.

    Tot morgen.

    Groetjes, chantal.

  • LILA

    SOORY IK BEN OM 1800UUR NIET ALLEN VANDAAG TOT 1400 UUR SMIDAGS KAN JE? IK MOET WERKEN

  • chantal

    Vanavond tussen 12 uur en 3 uur, ben ik er weer, op de chat-box.

    Groetjes, chantal.

  • bert

    ik wel jou @!#$ in ja kont en lik lik lik 23 jaar waar ik kom

  • Ian

    Hi ik kijk hier even rond, ik ben Ian uit alphen a/d rijn… Ik ben bi en vrijgezel, dus zoek eigenlijk travo,trans,shemale voor een eerlijk relatie, interesse ian7amson@hotmail.com of 0640913601

  • sexy big kont

    zoek graag en man rond 18en25 jaar die in amsterdam woont voor de rest praten we later dan intresse msn gekkie_anass@hotmail.com

  • sonja-tg

    X(hoi lila lijkt me leuk je te leren kennen sms me op 0646651281 groetjes sonja