hulp gezocht

• Lydia

Hallo allemaal

dit is een oproep van Lydia.

Ik zal me zelf even voorstellen ik ben Lydia vriending van een beginnende TV.

Ik ben supertrots dat mijn vriend ervoor is uitgekomen maar nu kpomt het volgende probleem.het geld we kunnen niet iets betaalbaars vinden en aangezien hij heel erg lang is valt het niet mee.

Ik heb ondertussen heel wat afgesurft en heel wat advertenties geplaats voor b.v. laarzen maat 44 of een mooie lange pruik.Maar het blijkt ver te zoeken.

Ook bij ebay en marktplaats konden wij nix vinden.

Please is er iemand die dit leest en zich aangetrokken voeld om ons te helpen zodat hij verder kan met zijn leven.

Want zoals bijn iedere Tv weet is het een hele stap om er voor uit te komen.

En ik wil hem nou eindelijk eens als een echte TV zien.

groetjes Lydia

• Joyce

Probeer het eens bij Truus & Ad van Travisage die hebben mij ook wel eens geholpen.

Je kan haar vinden op de travestiepagina.nl bij kleding zij werkt met kleine winst percentages omdat het voor haar meer hobby is dan werk en heeft allles wat een traverstiet nodig heeft.

Op deze site kan je haar telefoonnummer vinden om een afspraak te maken.

Ik spreek uit ervaring het zijn hele lieve mensen en kom er erg graag.

Groetjes Joyce

• Femke

Wat leuk voor jullie dat je het nu samen kunt beleven! Dat zal inderdaad een hele stap zijn om je vriend plotseling als vrouw te leren kennen. Ik hoor om mij heen toch steeds vaker dat vrouwen er minder problemen mee hebben als hun man maar eerlijk is en er voor uit komt. In een relatie moet je toch geen grote geheimen voor elkaar hebben? Ik wens jullie allebei een hele fijne tijd, enne….schoenen lijkt me een probleem maar kleren kun je (als een heel klein beetje handig bent) toch ook zelf maken?

Femke

• heleen

hallo lydia,

Geweldig hoor dat je er geen probleem mee hebt. Was iedereen maar zo. Mijn vrouw gaat er ook heel goed mee om.. Ik weet niet waar jullie wonen maar bij Mariposa in Amsterdam kan je ook heel goed terecht. Zij hebben alles wat je nodig hebt. Ook hebben ze een winkel met heel goedkope kleding. Probeer maar op Mariposa.nu. Veel succes.

Heleen.

• lila

ik wil julie graag helpen met alles zelf breng ik wat (GRATIS)mee

allen moet je wel voor 100% in zijn ik wil helpen met zoekken aankleden makeup en allen wat julie leuk vinden niets moet ! mailje en alles woord gerregeld