onderjurken en naadkousen

• Rob Gijzen

Ik ben verzamelaar van onderjurken uit de 50-60-70-er jaren. Wegens verhuizing moet ik gaan opruimen. Op het ogenblik wil ik van drie bananen dozen met onderjurken af. Alle zijn maat 44 of groter, kant aan de buste en de onderkant.

De meeste zijn zwart en wit, maar ook andere kleuren komen voor.

Tevens heb ik echte nylons te koop: maat 11. Helaas alleen in bruin tinten. Origineel uit de 50's in de verpakking, nieuwstaat. Deze verkoop ik tegen 5 euro per stuk. Op de qoop veiling staan hiervan foto's, zoek maar naar nylonkous;

www.qoop.nl

Graag serieuze reacties, de onderjurken kunnen uitgezocht worden. Afhankelijk van hoeveelheid enz is de prijs. Bij 1 onderjurk 5 euro, bij meer gaat de prijs omlaag.

Buitenkansje: wie de echte ouderwetse onderjurken nog te koop weet mag het zeggen. Ikzelf kan ze alleen nog via ebay USA kopen.

• Linda

hallo heeft u voor mij 2 witte onderjurken maat 48 met kant? en een zwarte onderjurk met kant ook maat 48.

En 2 paar naad nylonkousen.

En kunt u ze opsturen !

Mvg Linda

• chantalle

hallo

wil graag een zwarte en een witte onderjurk,

en twee paar kousen

mvg chantalle

chantal2319@yahoo.com

• Linda

hallo, krijg ik nou nog bericht over die betelling die ik gedaan heb?

• Debbie

Hallo Linda,

Misschien je blonde pruik op staan of van nature blond? Zie je wanneer de advertentie geplaatst was? 29-11-2002. Zou het dan kunnen zijn dat het niet meer geldig is? ;)

Groetjes,

Debbie

• Dennis Rot

Hallo Rob,

Zag je advertentie over onderjurkjes jaren 50-60-70.

Heb concrete interesse voor mijn vriendin. Heeft maat 44.

Wil er wel 5 van je kopen.

Zwart en wit is okay. Wat andere kleuren erbij mag ook.

Je moet maar zeggen hoeveel je van mij krijgt.

Ik kan dat dan via internet-bankieren naar jou overmaken.

Ik hoor graag van je.

Met vriendelijke groet,

Dennis Rot.

• victoria

Hallo. als je nog wat hebt dan wil ik graag 5 zwarte onderjurken en 5 paar kousen. kan internetbankieren groeten vic.

• R

Beetje late reactie allemaal (7 jaar later) - email adres bestaat niet meer - reacties per toeval ontdekt. Inmiddels is alles allang verkocht!

• coco

hallo Rob,

jammer dat je alles al hebt verkocht, maar niet zo vreemd na 7 jaar :-)

ik neem aan dat je nog wel interesse hebt in deze artikelen en ik hoop dan ook dat je mij kunt helpen aan adressen of sites waar ik dergelijke spullen kan kopen of bestellen.

ik hoor graag van je. m vr gr

coco