borstvergroting dmv Erdic

• joanne

Is er iemand met ervaring in het gebruik van Erdic, en zo ja, wat zijn de resultaten?

Groetjes,

Joanne

• Femke

Hoi Joanne

Volgens mij heeft er nog niemand echt ervaring met deze pillen opgedaan.

Zelf gebruik ik ze (samen met Cimactol) nu één maand.

Helaas is er nog niks merkbaar………

Zodra ik iets merk zet ik op het prikbord.

Goed?

groetjes van Femke

• Cynthia

Hoi meiden

• Cynthia

Hoi meiden

Even mijn zin afmaken (werd opeens gestoord gisteren).

Als je hoort dat hormonen pas na drie maanden uiterlijk effect krijgen, kun je van hormoonvervangers niet verwachten dat dit sneller gaat; eerder trager.

Zelf slik ik nu 1 maand Climactol, en ik denk wel iets te voelen, maar dat zal grotendeels suggestie zijn. Wel is er een begin van borsten, maar dat had ik al van mijzelf voor ik begon met slikken.

Mijn onderwijdte is 87 cm, en mijn bovenwijdte rond de 95 cm.

Dus net nog geen AA-cup (voor 85AA moet je nog iets meer hebben) , maar af en toe draag ik wel een beha.

Dus herhaal ik even de opoep : wie gebruikt langer dan drie maanden een hormoonvervanger zoals Climactol, en wat zijn de effeten?

• Jenny

Cynthia, ik heb een grote hoeveelheid info mbt. dit soort producten.

Hoe krijg ik dat bij je?

Liefs,

Jenny

• Yessica

Hi Jenny

Kun je mij ook info toesturen? vast bedankt. Yessica_tv2000@hotmail.com

• Cynthia

Hoi Jenny,

Hardstikke goed. Ik wil het graag inzien, maar durf (nog) niet met mijn privegegevens naar buiten toe te komen. En met E-mail adres of telefoon geef je je toch wel erg bloot.

Is het een idee om dit via Yessica te spelen? Die is ook geinteresserd.

En die kan ik geloof ik wel mailen.

Maar nogmaals, ik vind het erg fijn dat je dit doet.

Hoop snel op een reactie.

Leifs, Cynthia

• Jenny

Cynthia, neem een gratis (alias)email-adres, bij hotmail, yahoo, lycos etc.

Liefs,

Jenny

• Femke

Inmiddels gebruik ik nu twee maanden Climactol. Is er iets merkbaar? Soms denk ik van wel en op een ander moment denk ik weer van niet. Ik merk wel dat ik veel blijer ben (misschien in de blijde verwachting dat er iets gaat gebeuren, dat kan ook) en ik ben heel erg opgewekt. Ik merk dat er iets met mijn haar gebeurt (het voelt zachter) en ik merk dat mijn nagels harder worden. Ook mijn gezicht lijkt iets zachter te worden. Maar borstgroei? Nou niet echt. Soms sta ik onder de douche en dan denk ik (met kloppend hart) ooooh ik geloof dat het toch….. maar als ik het opmeet (misschien een paar milimetertjes of zo) is het niet echt zichtbaar. Maar ik ga door tot 1 februari 2003. Daarna zie ik wel of ik toch niet aan de hormonen ga, want die drang naar het krijgen van eigen borsten is onweerstaanbaar!

Femke

• angelique

Ik ben benieuwd of er iemand die ook begonnen is met climactol ook last heeft van duizelingen en een droge mond! Nu drie dagen bezig en het gaat lekker, veel meer gevoel in mijn borsten en zo te zien LIJKEN ze iets op te zwellen. Dus meiden reageer ff. angelique68@hotmail.com (ook voor een gezellige babbel)

Liefs angelique