lange nagels

• nicole

hallo ik ben nicole en wil graag in contact komen met tv's die net als ik ook heel lange en scherpe nagels dragen en ze ook dragen als man . dus wie draagt er lange scherpe nagels?

• Femke

Hoi Nicole

Ik heb ook lange nagels van mezelf. Ik lak ze ook (meestal wel heel onopvallend).

Mijn collega's zeggen er vaak wat over en het valt mij op dat mannen meestal niks zeggen en vrouwen ze meestal erg mooi vinden (die kijken gewoon beter denk ik). Sommige vrouwen zijn er zelfs jaloers op. Ze zijn niet zo heel er lang (niet zo lang als sommige surinaamse vrouwen ze hebben) maar ze steken toch wel voor mijn vingers uit. Ik vijl ze niet scherp, dat vind ik niet mooi. Ik heb ze klassiek, een beetje afgerond naar voren, niet vierkant. Dus je bent echt niet de enige hoor!

groetjes van Femke

• nicole

hai Femke

Ik heb mijn nagels ook niet zo lang als sommige vrouwen en mijn vrouw maar hebben toch wel een uitsteek van 1 a 1.5 cm.

Het is inderdaad waar dat sommige vrouwelijke colega erg jaloers zijn op mijn nagels .

Ik heb mijn nagels wel in een punt gevijld en dat is toch schijnbaar iets ongewoons hoewel mijn vrouw dat ook heeft dus bij ons wel gewoon . bedankt voor je reactie

Groetjes nicole

• Barbie

Dag Nicole,

Ik heb ook lange nagels, soms worden er opmerkingen over gemaakt, maar dat kan me niet zo veel schelen.

ik heb ze altijd gelakt, in het gewone leven wel alleen in onopvallende kleuren.

ik vijl ze klassiek rond

groetjes, Barbie.