Bust Booster

• Jenny

Hoi meiden,

Ik was wat te voorbarig. Het blijkt dat als je Bust Booster 2 x per dag gebruikt gedurende een wat langere periode er toch een vergroting van de borsten ontstaat.

Bovendien blijkt dat ze wat steviger worden.

Ben erg benieuwd naar meer ervaringen.

Jenny

• Marijke

Hoi Jenny,

Heb jij dit gehoord of zelf geconstateerd?

Groetjes Marijke

• Jenny

Marijke, dit is mijn eigen ervaring van 3 1/2 dag. Ik dacht eerst dat het minimaal werkt, maar sinds vanmorgen blijkt het zelfs zo te zijn dat er gewoon wat blijft “hangen” en dat het volume (weliswaar langzaam) maar toch iets toeneemt. Je voelt nl gewoon wat extra massieve massa. Vandaar dat ik wel nieuwsgierig ben naar de ervaring andere gebruikers.

Jenny

• Marijke

Ok Jenny,

ik laat het je weten!

• sandy

Hoi Marijke,

Jammer dat de BB niet werkt. Het is ook wel logisch dat je niet ineens mooie grote borsten kan krijgen, je huid en lichaam is hier niet op ingesteld. Het slikken van Estradiol pillen gaan via je lever en belast je lichaam zwaarder.

Je moet dan je bloed wel elke 6 maanden laten controleren door je huisarts. Het plakken met Estraderm pleisters is een veiliger methode, want dat geeft gestaag hormonen en een goede gewenning aan je lichaam.

Het is wel fijn om te merken dat je borsten gaan jeuken door de groei en gevoeliger worden. Ook je huid wordt zachter en ik heb nu minder beharing op armen en benen.

Liefs, Sandy

• Rona

Hoi Sandy,

Hoe kom je aan die Estraderm pleisters?

Ik heb 1 dag BB gebruikt en ik moet zeggen dat er toch iets van een borst ontstaat,ik heb 2 maal gesmeerd en het voelde de hele dag strak en als ik met mijn armen bewoog voelde ik ze zitten.Ik heb ze ook laten zien aan een meesterres en die vond dat je ze goed kon zien.

Maar mijn vrouw zat er die zelfde dag aan te zuigen en merkte op dat het naar

dampo,vaporub ruikt.

dus ben er even mee gestopt en gebruik het als ik weer als TV ergens naar toe ga.

Misschien zijn die pleisters hier wel de oplossing voor.

Ps.BB bestel je bij body/health via post restant zodat je het bij het dichtsbijzijnde

postkantoor kunt ophalen.

Ik ben benieuwd naar het vervolg.Het lijkt wel een soap op internet.

iemand nog Kamphues gezien over TV,was leuk om te zien.

Lieve groeten,Rona