Hoi Matthea
Wat spannend dat je borsten al een beetje beginnen te groeien!
Denk je dat je binnenkort ook een BH moet dragen?
Zijn die Climactolpillen niet een hormoonbehandeling of zo, want je schrijft dat je heupen wat uitdijen(?) en je last hebt van stemmingen. Dat lijkt me niet zo leuk!
Ik heb twee maanden (illegale) Estraderm-pleisters gebruikt en toen had ik ook heel veel last van stemmingen. Om niks begin je zomaar spontaan te huilen. Dat is natuurlijk wel lekker vrouwelijk maar ook heel vervelend, zeker op je werk. Mijn borsten zijn ook wel wat gegroeid (en ook heel gevoelig, soms pijnlijk) maar ik kan gelukkig nog steeds een overhemd dragen zonder dat alle mannen (want vrouwen vinden het erg leuk!!) je vreemd aankijken. Ik heb nu geen pleisters meer en ik kan ze (illegaal) ook niet meer krijgen. Ik heb het in de digitale apotheek geprobeerd maar die willen ze niet sturen zonder recept. En ik kan niet naar de dokter want dan weet mijn vrouw dat ik ze gebruik. Overigens heb ik nog steeds kunnen volhouden dat ik ook niet weet hoe mijn “borsten” (ze zijn maar klein hoor) zijn “gegroeid”. Het zal wel komen door het bier zeg ik dan maar (want ik drink wel iedere avond een biertje). Die pleisters zijn me erg goed bevallen want je krijgt de stof heel langzaam in je bloed zonder dat je echt klachten krijgt, maar het is en blijft een hormoonbehandeling! Ik heb laatst een artikel gelezen dat je naast vrouwelijke hormonen (die in de pleisters zitten) ook anti-mannelijke hormonen moet gebruiken om echt borstgroei te ontwikkelen en bredere heupen te krijgen. Als dat met Climactol ook werkt zou dat hardstikke mooi zijn natuurlijk!! Alleen je stem, die blijft altijd laag wordt gezegd, niks aan te doen. Maar ik heb op een internetsite (zoek maar eens op exercise female voice) gelezen dat je daar ook stemoefeningen voor kunt doen, en die ben ik nu aan het uitproberen. Soms neem ik me zelf op op een casettebandje, maar ik vind het nog niet echt lekker klinken. Ik zou zo echt nog niemand durven aan te spreken. Maar misschien komen we er met oefenen wel. Nou ik blijf graag van je horen hoe het gaat!
groetjes en liefs
Teefje