hoe vertel ik het ?

• claudiaxxx

hoi Cindy

je hebt gelijk; aan de ene kant voel ik me echt heel bevrijd dat ik er zo goed met jullie over kan praten en aan de andere kant ben je toch gevangen in je eigen wereldje.

Is ook wel lekker, maar het is zoals Sandra al zei, het gevaar om betrapt te worden weegt niet op tegen het geluk, het heerlijke gevoel, dat je voelt op het moment dat je jezelf ziet in de spiegel.

Ik geniet van ieder moment dat ik voor mezelf hebt maar toch wil ik het het met iemand delen; je begrijpt een enorme 2-strijd.

Aan de ene kant geeft het mij een geweldige kick en aan de andere kant voel ik me verschrikkelijk schuldig om er niet vooruit te durven komen . . .

liefs Claudia . . .

• jacle

hoi claudia!

Als ik jou was zou ik het heel voorzichtig aan je vrouw vertellen. Ik heb ook die ervaring, want ik draag ook zo nu en dan graag dameskleding. De manier waarop ik het heb verteld viel in goede aarde bij haar:

Vooral als je er tegenop kijkt om het direct aan je vrouw te zeggen, heb ik een tip voor je:

Vertel het als het ware in etappes: Bijvoorbeeld eerst zeg je haar dat je rokjes erg mooi vind bij vrouwen, een week later zeg je haar dat je er erg veel van houdt, die rokjes. Dan bijvoorbeeld weer een week later vertel je dat je het zelf ook wel eens leuk zou vinden om een rokje te dragen. En dan weer een week later vertel je haar dat je onlangs al een rokje aan hebt gehad.

Als je het op deze manier verteld, komt het bij haar niet als een klap aan. En je merkt snel genoeg of ze het goed vindt of niet.

Vertel dit natuurlijk wel als ze in een goede bui is.

Misschien heb je iets aan deze tip!

Groetjes Jacle

• monique

Lieve Claudia,

ik herken dat heerlijke gevoel zo goed van jezelf zien in de spiegel als mooie vrouw, zo aantrekkelijk, zo opwindend. Volgens mij is dit nog lekkerder dan samen met een vriendin zijn. Die spiegel, daar kan toch niks tegenop?

• shirley

Hoi Claudia,

Ik heb hetzelfde gevoel als jou. Ik ben van Molukse afkomst, @!#$ ontzettend van korte rokjes, panties en pumps op. Zie eerder mijn verhaal op de andere prikbord.

Ik vind het heerlijk als ik een mooie vrouw zie en heerlijk kan fantaseren.

Zelf als ik vrouwenkleding draag krijg ik velerlei complimenten, zelf kijken de jongens verlangend naar me toe ( val echt op jonge knullen). Heerlijk vind ik het, vrouwelijk te zijn, lekker opmaken, lekker denken aan geweldige seks. Eerder heb ik sex gehad door een vrouw. Was zelf in vrouwenkleding, geweldiggggggg gewoon. Draag nooit slipje of zo, gewoon lekker een stijve, lekker gevoel als ik in panties loop.

Ik kan jouw gevoel heel goed aanvoelen, heb hetzelfde. Het liefste wil ik als een man, in vrouwenkleding lopen, als vrouw gedragen maar ook door vrouwen heerlijk geneukt te worden. Zelfde als een man een mooie vrouw ziet. Ik ben ook heel onderdanig, val echt op mooie Javaanse vrouwen.

hoop op jou antwoord

Shirleyclaudiaxxx schreef:

>

> dat is het nu juist, het gebeurt allemaal stiekem, als ikeens

> wat eerder thuis ben, de kinderen zijn nog op school en mijn

> vrouw is nog op haar werk. Soms neem ik een halve dag vrij.

> En als ik dan in de kledingkast van mijn vrouw duik dan voel

> ik mij de koning(in) te rijk. Meestal zoek ik een heerlijk

> zacht zomerjurkje met korte mouwtjes, trek een badpak aan

> (voor het strakke gevoel) en kies een huidkleurige, of als ik

> me echt @!#$ voel, een mooie zwarte panty aan. Soms kom ik

> dan ook spontaan klaar, maar dat heb ik liever niet want dan

> krijg ik een enorm schuldgevoel, het gaat mij echt alleen om

> de kleding het puur vrouwelijke.

> Zelf word ik gek van iedere mooie vrouw in een rokje of

> jurkje en dan komt ook echt het mannelijke in mij boven. Het

> gaat mij puur om het gevoel.

> Zelf voel ik mij op en top man, maar als ik een rokje draag

> dan voel ik mij op en top vrouw ! Het is zelfs zo erg dat ik

> wel eens betrapt wil worden door mijn vrouw, maar ik ben bang

> voor de reactie van de kinderen en zij mogen het absoluut

> niet weten.

> Het lucht mij al enorm op op nu ik er met jullie zo goed

> over kan praten (mailen),

> en ik vindt het al heel fijn als jullie mij een reactie geven

> dat ik er op kan reageren.

> ik vind jullie echt heel lief en begripvol, maar erover

> beginnen met mijn vrouw…

> dat durf ik echt (nog) niet. misschien komt dat nog wel eens.

> tot gauw (?)

> liefs Claudia

• claudiaxxx

lieve Monique

je hebt volkomen gelijk, als ik mezelf zie, ik sluit even mijn ogen, ik voel

dat heerlijke zachte stof om mijn lijf, die heerlijke zijdezachte pantie,

dat strakke gevoel rond mijn lijf, in een woord fantastisch !

Ik denk wel eens (in mijn onschuld) een vrouw draagt zo vaak een broek,

waarom mag een man dan geen jurkje dragen, heerlijke zijdezachte panties, ik

laat me echt helemaal gaan . . .

ik zou haast zeggen, ik word verliefd op dat beeld in de spiegel . . .

ken jij dat ook ?

jammer genoeg heb ik nog steeds de mogelijkheid (nog) niet om dat gevoel in

daden om de zetten, . . . die angst he? gewoon verschrikkeijk.

Ik zou het van de daken willen schreeuwen maar ben als de dood betrapt te

worden, maar aan de andere kant . . .

Op het ene moment voel ik me echt een vent, ben er dan ook heel trots op zou

iedere vrouw willen verleiden (als man) op het andere moment zou ik ook eens

dat andere gevoel willen hebben hoe het voelt als vrouw begeerd te worden;

niet om de daad maar gewoon het gevoel . . .

Soms haat ik dat ding tussen mijn benen, maar meestal ben ik er heel

gelukkig mee. Ik zou gewoon willen weten hoe het voelt als vrouw door het

leven te gaan. Maar ja, zo is het leven he ?

Ik zit echt tussen twee werelden in; aan de ene kant lijkt me dat echt

heerlijk, maar aan de andere kant ?

liefs Claudia

• claudiaxxx

hoi Shirley

bedankt voor je reactie, in een woord geweldig. Jij bent in ieder geval een stuk verder dan ik. Ik ben gebonden, jij niet dus.

Zoals jij dat gevoel hebt, dat heb ik dus ook. Het is met geen woord te beschrijven hoe geweldig dat gevoel is, je zo vrouwelijk voelen. Zelf zie ik het als een soort aanbidding van alle vrouwen in het algemeen. Het zijn echt superwezens en je er dan zo mee gelijkvoelen; zoals jij zegt: Het liefste wil ik als een man, in vrouwenkleding lopen, als vrouw gedragen maar ook door vrouwen heerlijk geneukt te worden.

Ik ben al heel gelukkig dat ik zulke fantastische reacties krijg als die van jou.

Ik ben heel gelukkig als man, een vrouw om van te houden en me toch ook te gedragen als een lekker @!#$ ding compleet met een lekker strak kort rokje, panties en dat heerlijke gevoel, in een woord: echt heerlijk !

Bij mij blijft het 't meest bij fantaseren en dat doet wel eens pijn . . .

Het lucht mij al enorm op dat ik er met mensen als jij zo fijn over kan praten !

liefs Claudia xxx

• Monique

Lieve Claudia,

het lijkt wel alsof je over mij schrijft, want het lijkt mij dus ook heerlijk om als vrouw begeerd te worden. Dan fantaseer ik dat er een andere man bij me is (liefst ook tv), die mij helemaal het einde vindt en echt verliefd op me is. Ik zou me dan ook heel vrouwelijk willen gedragen, meisjesachtig zelfs, en heel passief zijn, en alleen maar verleidelijk zijn, en me lekker laten verwennen en vertroetelen. Dit is echt ŽŽn van mijn geheime wensen en ik hoop dat deze droom nog eens uitkomt!

Zolang ik nog geen partner heb, amuseer ik me nog maar even met de aantrekkelijke schoonheid in de spiegel. En het feit dat die mooie vrouw een groot ding tussen haar benen heeft, maakt haar alleen nog maar opwindender!

Twee werelden, ja. The best of both worlds!

kusjes Monique

• claudiaxxx

hoi Monique,

ik ben het helemaal met je eens, daar kan geen gevoel tegenop, toch ?

Het vervelende is, ik heb er gewoon bijna de mogelijkheid niet toe om me even helemaal te laten gaan.

Het is nogmaals niet te beschrijven hoe je je op zo'n moment voelt, echt zalig !

Vrouwelijk van top tot teen, ik denk dan; ik kan de hele wereld aan en het lijkt of ik dan uit mijn lijf treed en me in een echt vrouwenlichaam wil treden.

Jij bent vrij in je doen en laten maar dat geldt niet voor mij . . .Op zich is daar best mee te leven, het gevaar is alleen dat ik steeds verder wil gaan tot ik niet meer terug kan maar dat wil ik niet. Ik ben blij dat jij het over die heerlijke hoerige gevoelens heb, want die heb ik namelijk ook als ik in de spiegel kijk en dat geeft mij echt een enorme kick !

schrijf je me gauw terug ?

kusjes . . . Claudiaxxx

• Monique

Lieve Claudia,

Ik weet precies hoe je je op zo'n moment voelt, het voelt alsof alles van je afvalt en je helemaal vrij bent. Er is geen spanning, er is geen druk. Het is opwindend en tegelijk heel lekker. Voor de spiegel, heerlijk genietend van jezelf, kun je helemaal ontspannen, je voelt je gewoon heel lekker relaxed, alsof je helemaal jezelf bent. Het is met niets te vergelijken, een uniek gevoel. Ik kan er geen genoeg van krijgen. Ik zou niet weten hoe ik ooit zonder dit heerlijke gevoel zou kunnen. Ik kan het niet missen! Ik heb wel relaties met vrouwen gehad, maar dat geeft me toch niet de diepe kick die tv me geeft. Juist die overgang van man naar vrouw vind ik zo zalig, dat je allebei tegelijk kunt zijn. Lieve Claudia, ik vind het heel fijn dat wij deze bijzondere gevoelens met elkaar delen. Dank je wel,

liefs en kusjes… Monique

• claudia

hoi Annemarie

wat lijkt jou de beste manier om het aan mijn partner te vertellen ?

Ik word echt verscheurd in enorme tweestrijdige gevoelens, aan de ene kant wil ik het graag vertellen; aam de andere kant ben ik vreselijk bang dat zij niet weet hoe zij er mee om moet gaan, bovendien ben ik heel bang dat mijn kinderen erachter komen, dat wil ik absoluut niet. Ik kan mijn vrouwelijke gevoelens met geen mogelijkheid onderdrukken, op zo'n moment voel ik me op en top vrouw, maar zodra ik weer “met beide benen op de grond sta” dat ben ik blij dat ik een man ben, en als ik dan bijv naar strand ga, dan ben ik haast verliefd op iedere mooie vrouw in een leuk strak rokje. Zodra ik thuis kom hijs ik me stiekum snel even in een jurkje en bewonder mijzelf in de spiegel en voel me heerlijk ontspannen. Het gaat mij absoluut niet om dat @!#$ gevoel; puur dat gevoel dat ik er wezen mag als vrouw . . .Nu bijv. met dat warme weer zou ik dolgraag een rokje aan willen trekken, puur om het gevoel dat het zo lekker zit; heerlijk ontspannen niks geen strak gedoe van zo'n stomme broek om mijn benen.

Ik krijg echt hele lieve reacties van andere tv's, maar ben gewoon bang er echt voor uit te (moeten) komen.

dus nogmaals: wat lijkt jou de beste manier om het aan mijn vrouw te vertellen ?

liefs Claudia