hoe vertel ik het ?

• claudiaxxx

Ik kan er niet meer tegen, graag wil ik mij ook eens laten gaan . . .

hoe, hoe vertel ik het mijn vrouw; ben geen homo; vindt het echt heerlijk om in een kort (leren) rokje en heerlijke zijdezachte panties te lopen . . .

krijg er echt een kick van, voel me op zo'n moment echt top vrouwelijk.

Voel me echt een vent, maar soms ook een hoerig sletje . . .

Ik vind het echt verschrikkelijk om alles echt stiekem te moeten doen, help me

• Sandra

Hoi Claudia,

Dat je voor je vrouw een groot geheim geborgen hou word toch opgemerkt.

Ze word hierdoor achterdochtig en krijgt vreemde vermoedens.

Ik denk dat je er gewoon open over moet kunnen praten.

Wat je leuk vind en wat je niet leuk vind.

Het is niet leuk om dingen achter iemands rug stiekem te doen.

Maar ik begrijp je heel goed.

Je hou heel veel van je vrouw en wil haar geen pijn doen.

Je doet haar veel meer pijn als ze er later zelf achter komt.

Er zijn heel veel hetro mannen die het spannend vinden wat vrouwlijks aan te hebben. Daar word je echt geen homo van.

Je valt toch niet op mannen??????

Groetjes Yonca

• monique

lieve claudia,

ik herken je worsteling. ik ben zelf al heel lang tv en ga er ook best ver in, maar ik heb het nooit aan een vriendin verteld. ik geniet in het geheim van mijn hoerige gevoelens en ik maak daar geen probleem van. ik zou dus rustig afwachten, als ik jou was. zolang je nog twijfelt of je het moet zeggen, moet je het volgens mij niet zeggen.

liefs en kusjes van monique

• Sandra

Hoi Monique / claudia,

Je hebt gelijk dat als je nog twijfelt om het te zeggen je nog even moet wachten of je het gaat zeggen.

Maar stel je zelf eens in de plaats van je vrouw/vriendin en hoe zou je het dan vinden als je man het verborgen hield en stiekum deed.

In een goede relatie moet je toch kunnen zeggen wat je leuk en niet leuk vind.

Ik ben ook getrouwd, ik heb het na 3 jaar getrouwd te zijn verteld,

zij vind het niet leuk dat ik het doe maar mijzelf veranderen gaat niet.

We houden nog steeds van elkaar…………….

Dus doe ik het als ze er niet is…………

Liefs Sandra.

• claudiaxxx

Hoi Sandra en Monique,

wat zijn jullie toch een paar lieve schatten, ik heb echt het gevoel dat ik er met jullie fijn over kan praten, ik wil het wel vertellen, maar ik durf het gewoon (nog) niet. Al zou het echt helemaal te gek zijn, sammen lekker optutten enzo . .

Ik voel me echt helemaal te gek als ik weer eens een panty aangetrokken heb en een leuk jurkje. Maar ja, het zijn gewoon die stiekeme momentjes dat het effe kan, he ?

liefs, Claudia

• monique

Wat Sandra zegt begrijp ik niet helemaal. Je zegt: hoe zou je vrouw het vinden als je het verborgen hield en stiekem doet? Maar die vrouw weet dat dan toch niet? En nu je het haar verteld hebt, nu ben je nog steeds alleen als TV, want je bent TV als zij er niet bij is. Waarom is ze niet bij je terwijl je TV bent? Vindt ze het niks dat je TV bent? Hebben jullie dan nog wel een relatie?

Claudia zegt ook dat ze het te gek zou vinden om samen met vrouw/vriendin lekker optutten, kleren showen en samen leuke dingen doen, maar of vrouwen/vriendinnen daar voor open staan? Vertel eens wat meer over je leuke jurkje, Claudia. Wanneer trek je het aan en hoe lang kun je dan TV zijn?

Liefs en kusjes voor jullie allebei.

• Annemarie

Hoi Claudia,

Ik ben een partner van een TV. Mijn partner heeft gewoon gepolst hoe ik tegenover allerlei dingen stond o.a. TV. Ook toen ik het van hem niet wist ben ik daar nooit negatief over geweest. Hij heeft het aangedurft om het te vertellen. Ik vond het in het begin helemaal niet erg omdat hij het bracht als een onschuldig verkleedpartijtje. Later begreep ik dat het een soort geaardheid is, dat vond ik wel eng, en nog steeds. Nu staan we inderdaad vaak samen te tutten, hartstikke leuk.

Het blijft dubbel. Aan de ene kant ben ik echt apetrots want hij is een hartstikke goed gelukte TV, en soms wil ik het er wel uit rammen. Maar het positieve overheerst.

Annemarie

• claudiaxxx

dat is het nu juist, het gebeurt allemaal stiekem, als ikeens wat eerder thuis ben, de kinderen zijn nog op school en mijn vrouw is nog op haar werk. Soms neem ik een halve dag vrij. En als ik dan in de kledingkast van mijn vrouw duik dan voel ik mij de koning(in) te rijk. Meestal zoek ik een heerlijk zacht zomerjurkje met korte mouwtjes, trek een badpak aan (voor het strakke gevoel) en kies een huidkleurige, of als ik me echt @!#$ voel, een mooie zwarte panty aan. Soms kom ik dan ook spontaan klaar, maar dat heb ik liever niet want dan krijg ik een enorm schuldgevoel, het gaat mij echt alleen om de kleding het puur vrouwelijke.

Zelf word ik gek van iedere mooie vrouw in een rokje of jurkje en dan komt ook echt het mannelijke in mij boven. Het gaat mij puur om het gevoel.

Zelf voel ik mij op en top man, maar als ik een rokje draag dan voel ik mij op en top vrouw ! Het is zelfs zo erg dat ik wel eens betrapt wil worden door mijn vrouw, maar ik ben bang voor de reactie van de kinderen en zij mogen het absoluut niet weten.

Het lucht mij al enorm op op nu ik er met jullie zo goed over kan praten (mailen),

en ik vindt het al heel fijn als jullie mij een reactie geven dat ik er op kan reageren.

ik vind jullie echt heel lief en begripvol, maar erover beginnen met mijn vrouw…

dat durf ik echt (nog) niet. misschien komt dat nog wel eens.

tot gauw (?)

liefs Claudia

• Sandra

Hoi Monique,

Wat ik bedoelde is dat als ze er zelf achter komt van je travestie het veel erger is dan dat je het zelf vertelt.

Ik heb het aan mijn vrouw geprobeerd te vertellen en ze vond het toen wel leuk dat ik soms iets vrouwlijks aan deed.

Maar nadat ze mijn spulletjes had gevonden die ik verborgen had was het uit met de pret.

Veel ruzie's gehad en nu vind ze het maar niets dat ik T ben.

Maar ik was dan ook extreem bezig.

Gaatjes in mijn oren, intervieuw in een blad als TV, opstap als TV

Niemand zou dat goed vinden.

Veel geruzie gehad maar we zijn nog steeds bij elkaar.

Boos was ze omdat ik dingen achter haar rug had gedaan.

Wat je vrouw ervan vind kunnen wij niet weten.

Iedereen is anders…..

Het is hartstikke leuk als je dingen samen met je vrouw kan doen.

Ik denk dat de meeste vrouwen bang zijn dat je meer wil dan alleen travestie……….

of bang zijn dat anderen er achter komen.

Groetjes Sandra

• cindy

Ik heb precies het zelfde… het is juist aan de andere kant een kick!