eerste keer met TV

• leon26

ik wil al heel lang met een @!#$ hoerige tv,cd lekker sexen.ik ben 26 blond 1.80 blauwe ogen als je meer wil weeten vraag het maar…

wie wil me helpen

• Mariska

Wat zou je graag met me willen doen, Leon?

• Irma

Lieve Mariska ik zou het wel weten.

Ik ben zo erg op zoek om ontmaagd te worden, kun jij mij hierbij helpen?

Groetjes,

Irma

• Mariska

Irma,

wat fijn dat je mij vraagt om jou te ontmaagden!

Ik ben heel goed in ontmaagden en ik wil jou dan ook heel graag

helpen ontmaagden. Wanneer wil je door mij ontmaagd worden?

Groetjes,

Mariska

• Irma

Mariska,

Als het aan mij ligt vandaag nog. Ik ben zo desperatief op zoek naar een transsexueel. Ben jij tv of ts?

Heb je ook foto's ergens beshikbaar van jezelf?

Vertel me hoe we iets af kunnen spreken aub.

Groetjes,

Irma

• Mariska

Irma, ik wil best met je afspreken,

maar wat wil je dan met me doen?

Moet ik je dan ontmaagden? Goed.

Hoe wil je door mij ontmaagd worden?

Mariska

• Irma

Lieve Mariska,

Hoe lijkt me toch wel duidelijk! Je mag me heerlijk anaal nemen, IK WIL HET!

Maar om te beginnen wil ik dat we elkaar heerlijker beminnen en strelen dan mannen en vrouwen met elkaar doen, wij hebben toch dat heerlijke extra wapen!

Vertel me hoe we nader tot elkaar kunnen komen, ik kan ontvangen.

Ik zou graag nog van je willen weten:

- hoe oud ben je?

- tv/ts/cd?

- waar woon je?

- hoe zie je er uit?

Ik hoop echt dat ik binnenkort ontmaagd wordt, oohh help me Mariska!

Kusjes,

Irma

• leon26

hallo daar ik wil eerst even zeggen dat ik geen TV ben ik ben 100% man 26 jaar.

wil je nog steeds???

• Mariska

Sorry, Leon, ik knap af op mannen. Ik krijg alleen een stijve van hoerige travestieten en transsexuelen.Die zijn niet 100 % man, maar 50 % man en 50 % vrouw. En dat vrijt gewoon een stuk lekkerder, zo is onze ervaring. Dag Leon. Kusjes, Mariska.

• Mariska

Lieve Irma, zoals je hieronder kunt lezen, heb ik Leon gezegd dat ik alleen val op transsexuelen en hoerige travestieten. Ik wil je ontmoeten, Irma. Je lijkt me bijzonder aantrekkelijk. Als ik aan je denk, dan droom ik van een mooie en hoerige travestiet. Ben je dat, Irma? En je wilt voor de eerste keer samenzijn met een andere mooie, hoerige travestiet? Je schrijft: “om te beginnen wil ik dat we elkaar heerlijker beminnen en strelen dan mannen en vrouwen met elkaar doen, wij hebben toch dat extra wapen!” Dat wil ik ook, Irma! Ik wil dat we elkaar heerlijker beminnen dan ooit. Ik wil dat we heel zacht voor elkaar zijn, elkaar heel teder strelen. En ik hoop echt dat ik je binnenkort mag ontmaagden. Hele lieve kusjes van je Mariska.

P.S. Je hoeft niets te beslissen, hoor lieverd!