travestiet / transsexueel gezocht

• René

hallo kanjer,

Ben jij die sexy en onderdanige travestiet/transsexueel die ik serieus zoek voor een langdurig erotisch contact waarin JIJ centraal zal staan.

Ik ben een 43 jarige amsterdammer en sta 100 % achter jouw situatie een situatie waarin jij je prettig voelt.Woon jij in amsterdam en hou jij er van om sexy gekleed en hoerig opgemaakt voor mij bij jouw thuis of in hotel te paraderen en om daarna gebonden en door mij verwend te worden ? reageer dan.

Eventueel kan ik dan als jij het wil geheel gratis een foto reportage maken.

Jij krijgt de volle rol(len) na afloop.

groetjes van travestiet fan.

• Jack du Pon

Ik jeugdige 60+,transgenderist,zoekt lieve transeksuele of travestie vriendin.

Wil je meer over mij weten,dan zal ik oprecht alles beantwoorden..

groetjes en hopend tot horens= Jack

• Sissy

Kan ik je mailen?

Lijkt me leuk contact met je te hebben Jack du Pon.

XXjes Sissy

• monique

hi Rene

Ik ben al een hele tijd op zoek naar iemand die mij hoerig kleedt en opmaakt

Ik ben 60 maar zie er veel jonger uit, alleen gebonden zie ik niet zo zitten,

maar mij verwennen wel.

Zelf ben ik niet in bezit van de kleding en makeup daarvoor om hoer te zijn, maar

misschien valt daar wel over te praten.

Ik kom zelf niet uit Amsterdam, maar uit Hilversum is dat een probleem?

Ik kan zelf ontvangen.

xxxxxxxx Monique

• Lisa_tv

Hoi René,

Klinkt allemaal wel heel erg spannend.

Helaas kom ik niet uit Amsterdam maar uit Rijswijk !

Ik ben een beginnende tv.

Heb dus nog heel weinig dames kleding en nog geen make-up.

Mijn 1e sexy lingerie setje staat net in bestelling. ( levertijd 2 weken )

Ik vind het geweldig om me lekker hoerig te gedragen en me lekker te laten verwennen !!

Ik fantaseer al lang over bondage, dus gebonden worden lijkt me super geil.

Een foto reportage zou ook leuk zijn, ik heb namelijk nog geen enkele foto van me zelf in lingerie.

Oh ja, ben 36, maar weet 100% zeker dat je me een stuk jonger zou schatten ….

Groetjes Lisa_tv

• Lisa_tv

Ik zie nu pas dat de advertentie van 2002 is !!!

Denk niet dat ik hier nog wat van hoef te verwachten :(

• big kont

ja ik wil je graag beter kennen msn gekkie_anass@hotmail.com hoop dat ik je verder spreek woon in adam oost

• laura bee

::o ey aan allen ben een zeer knappe 30 jarige post op transsexueel uit belgie en ken mijn wegwijs niet om even mijn doel te bereiken

heel graag zou ik een model worden voor een tydschriften of dergelijke en hopelijk langs deze weg vind ik iemand die me een rugsteuntje geeft of me de weg wijst

ik hoop op eerlijke antwoordt en medewerking

graag wil ik jullie bedanken voor me te helpen naar mijn dromen die ik zou graag wil laten uitkomen

graag groet ik jullie dikke kusje

• Jacky

Sissy Schreef:

——————————————————-

> Kan ik je mailen?

> Lijkt me leuk contact met je te hebben Jack du

> Pon.

> XXjes Sissy

Sissy,

Sorry voor mijn late reactie,heb goed in de lappen mand gezeten,maar het lijkt me prettig als je als nog contact wilt hebben…….hoop dat ik niet te laat ben???

Mijn e.mailadres= j.h.dupon@versatel.nl

Lieve warme groetjes….Jack

• Ronald

hallo wakker worden

een oproep geplaatst in 2002 en deze in 2009

niemand leest kennelijk maar aapt na