Erotische Gevoelens

• Martijn

hallo, ik ben een jonge kerel van 21 en heb licht bi gevoelens. Ik werd laatst een keer zo opgewonden van een shemale in een rokje dat ik besloot een contact te willen zoeken, wie wil mij helpen?

x Mark

• Mark

Mark, ik wil je wel helpen, ik ben dan geen shemale maar wel een travestie die ook rokjes heeft met mooie vrouwenbenen.

Nieuwsgierig, ik zie je reactie wel.

• Martijn

jazeker ben in nieuwgierig, heb je misschien een foto van je op internet staan of kun je me die toe mailen en waar kom je vandaan?

groetjes Martijn

• G

Ik heb dezelfde gevoelens en daarnaast ben ik ook gek op het dragen van lingerie. Wil je mij helpen. Ik zoek ook al geruime tijd kontakt. Het schijnt best nog moeilijk te zijn. Ik wil gewoonweg weten wat het is! Ik wil het eens een keer mee maken en kijken of het bij mij past.

Groetjes,

G.

• Martijn

Ja, valt goed tegen, weinig reacties, maar verkleed jij je ook wel eens?

• G

Ja, maar dan alleen de lingerie. Hiervan raak ik flink opgewonden. Het vreemde is dat als je op zoek gaat naar personen die dit willen delen (lichaamelijk), dan valt er een stilte. Heb jij geen zin? We moeten ergens beginnen.

Laat maar ff weten wat je zou willen.

Groetjes,

G.

• Martijn

ik wordt er ook inderdaad opgewonden van, maar heb je misschien een foto van jou en/of je lingerie? mag je me ook mailen op markos123@hotmail.com en heb je al eens een ervaring gedeeld met iemand die je ontmoet hebt, (hoe was dat, hoe zou je dat willen?

groetjes

• G

Ik heb nog nooit iemand op dit gebied ontmoet, ervaringen kan ik dus niet delen. Anderzijds lijkt het mij spannend om samen de eerste ervaringen op te doen. Ik mail je snel een aantal fot's van mij. Ga jij dat ook van jou doen?

Groetjes,

G.

• Martijn

uiteraard zal ik je die sturen zodra ik ze van je heb, kan ik alvast een beetje wegdromen, ik heb verder nog weinig ervaringen met zoiets, vertel me is wat je zou willen doen als je me ziet staan,

groetjes

• G

Afhankelijk van waar we ons bevinden zou ik natuurlijk jou mijn lingerie laten zien. jou bekijken en na wat ontspannen tjit tjat elkaar langzaam verkennen. Hoe denk je er over?

Kusjes,

G.