Hoi.
Mijn naam(meisjesnaam) is Jane.Ik heb een probleem waar velen van ons ongetwijfeld mee lopen.Ik heb het gevoel dat ik in een verkeerd lichaam zit.Ik heb alles,;een hele mooie vrouw,een mooie dochter,echt alles wat ik wil.BIJNA alles.
Nu is het zo dat ik al van kleins af aan liever een meisje was geweest.Eerst was het natuurlijk niet duidelijk,maar naarmate ik ouder werd werd het gevoel steeds sterker.Ik heb me ertegen verzet,dacht dat het een of andere erotische fantasie was,maar nee.Het is nu zelfs zo dat ik er iedere dag aan denk.Ik heb het wel eens tegen mijn vrouw gezegd,maar die doet het af als een of andere idiote gedachte.Ze neemt het in ieder geval niet serieus.Nu heb ik vroeger als klein kind een paar keer alle anticonceptiepillen van mijn moeder opgegeten,omdat ik dacht dat het snoepjes waren.Sinds ik volgroeid ben heb ik ook hele kleine borstjes,en een redelijk klein geslachtsdeel.Is er iemand die weet of hier een link tussen is?Dus tussen die pillen en mijn gevoel en lichaamsbouw?Ik zou het graag weten.Mail me.
Groetjes en xxx Jane