ouderwetse korsetten, jarretelles en kleding

• sucktranny

27j-69-170, Travestiet, heb NIET de mogelijkheid kleding en ondergoed aan te schaffen. Ik zoek een M/V/TV(40+), met ontvangmogelijkheid privé en discreet (n-brabant/limburg/belgië), met grote keus in kleding en ondergoed (met mogelijkheid tot privé omkleden). Ik draag graag: ouderwetse vrouwenkleding (50?s/60?s), donkere korsetten tot borsthoogte met 6/8 brede jarretelles, donkere nylonkousen eventueel met naad (!geen! kant), onmodieuze open plateau hakschoenen (liever géén naaldhak), grote donkere/huidkleurige BH's (met spitse cups), grote onderbroeken, minirok met hoge taille (helft bovenbeen tot onder de borst met bandjes over de schouders of deel zonder mouwen met open borstgedeelte), strakke bloesjes, pruiken (halflang donker), make-up. Ik prefereer een grote keuze!!!. Na interesse en een afspraakje per e-mail kom en ga ik anoniem. Wil graag ervaren hoe het is om zo rond te lopen (eventueel met bezoek aan openbare sexparking of park) en eventueel zo sex te hebben en/of iemand lekker te pijpen (indoors en/of outdoors). Ik ben niet echt vrouwelijk gebouwd maar ben ook echt geen bodybuilder. Ik kick erop wanneer men aan mij kan zien dat ik niet helemaal een dame ben. Geen financiële doelstelling (wel eventueel mogelijkheid om kleding en ondergoed te behouden; voor volgend afspraakje???) Stuur snel een e-mail voor een afspraak, want ik word hartstikke @!#$!!!!! Antwoord aub meer dan 50 woorden (eventueel met foto).

• renee

hallo

stel je eens voor op een mooie zomerdag

lopen jij en ik door het bos als vrouverkleed.

en komen aan bij een lege schuur,

daar beginnen wij ons af te trekken

en vangen onze sperma op,

op onze blouse.

groetje renee

• renee

ik deel je voorkeur voor ouderwetse kleding!! Wil daar graag met je over in gesprek. Beschrijf svp je favoriete bloesje eens?!

Renee